دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 83138
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بیش از ۶۰ مقاله با موضوع امام رضا(ع) در فضای مجازی منتشر شد

قم نيوز : همزمان با سالروز شهادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) محققان و پژوهشگران مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان بیش از ۶۰ مقاله را بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان به نشانی www.erfan.ir بارگذاری کردند.
بیش از ۶۰ مقاله با موضوع امام رضا(ع) در فضای مجازی منتشر شد
بیش از ۶۰ مقاله با موضوع امام رضا(ع) در فضای مجازی منتشر شد
به گزارش قم نیوز محققان و پژوهشگران این مؤسسه فرهیخته همزمان با دهه سوم ماه صفر و شهادت جانگداز هشتمین خورشید امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) اقدام به انتشار بیش از ۶۰ مقاله خواندنی پیرامون امام رضا(ع) در بستر فضای مجازی کرد.

بر اساس این گزارش: «عظمت حق در کلام امام»، «شیوه حضرت امام رضا(ع) در بخشش»، «صلوات در کلام امام»، «تواضع و خدمت امام»، «نقش امام رضا(ع) در گسترش تشیع در ایران»، «فضیلت زیارت امام رضا(ع) در کلام پدربزرگوارشان»، «اهیمت زیارت امام»، «فرهنگ نماز در سیره امام رضا(ع)»، «رفع گرفتاری با توسل به امام»، «در آمدی بر اندیشه های نورانی امام هشتم»، «خورشید مشرق» از عناوین مقالات موجود در پایگاه عرفان است.

مخاطبین با مراجعه به دیگر صفحات این بخش می‌توانند با موضوعاتی از جمله؛ «شاخص های مکتب اخلاقی امام»، «اسرار زیارت امام رضا(ع)»، «نقش امام رضا(ع) در وحدت ملی»، «زیارتی برابر با زیارت پیامبر(ص) و برتر از هزار حج»، «ورود امام رضا(ع) به قم»، «خادم خورشید»، «درس هایی از سبک زندگی امام رضا(ع)»، «حیات سیاسی حضرت»، «جایگاه توسل از نگاه امام رضا(ع)»، «مکارم اخلاق»، «خورشید هشتم»، «سیره قرآنی حضرت»، «شاخص های مکتب اخلاقی امام رضا(ع)»، «امام رضا(ع) و قرآن»، «جایگاه امامت از دیدگاه امام رضا(ع)» آشنا و مورد مطالعه قرار دهند.

این گزارش حاکیست: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی http://www.erfan.ir/farsi/article/lists/۵۰۷ می‌توانند در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان به تمامی این مقالات به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4sq4.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما