پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 83156
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم با 12 بازیکن آماده قهرمانی بسکتبال ایران

قم نيوز : 12 بازیکن تیم بسکتبال شیمیدُر قم برای بازی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از سوی کادر فنی معرفی شدند.
شیمیدُر قم با 12 بازیکن آماده قهرمانی بسکتبال ایران
شیمیدُر قم با 12 بازیکن آماده قهرمانی بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز اسامی بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدُر قم برای فصل جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که در راس کادر فنی این تیم محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی حضور دارد و هادی عامری نیز مدیر این تیم محسوب می‌شود.

همچنین در کادر فنی تیم شیمیدُر قم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال حمید کاشانی به عنوان مربی حضور دارد و مهدی خیرخیز نیز آنالیزور این تیم به شمار می‌رود، تیمی که از روز پنجشنبه نهم آبان ماه با بازیکنان مطرح و سرشناس خود گام نخست را برای قهرمانی در لیگ برتر سال 98 برمی‌دارد.

در ترکیب تیم بسکتبال شیمیدُر قم در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال، مهدی کامرانی، آرن داوودی، محمد جمشیدی، درو درغوکاسیان، رافی درغوکاسیان، وحید دلیرزهان، محمد اوجاقی، مسعود سلیمانی، اصغر کاردوست، مایک رستم‌پور، میرو قازاریان و امین صداقت عضویت دارند.

تیم بسکتبال شیمیدُر قم از ساعت 15 عصر روز پنجشنبه نهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم شورای شهر و شهرداری قزوین به میدان می‌رود، در شرایطی که این تیم در راه کسب آمادگی برای لیگ جدید به تورنمنت بین‌المللی قطر نیز اعزام شد و با قهرمانی بازگشت.

شاگردان محمدرضا اسلامی با کسب سه پیروزی متوالی در تورنمنت چهار جانبه قطر به مقام قهرمانی رسیدند، در حالی که شیمیدُر به ترتیب برابر تیم‌های الشمال قطر، السیب عمان و الریان قطر به میدان رفت و با شکست دادن تمامی رقبا روی سکوی نخست ایستاد تا قدرت خود را برای لیگ جدید به رخ بکشد.

در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران 14 تیم حضور دارند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا جدول رده‌بندی برای تعیین بازی‌های پلی‌‌آف مشخص شود و تیم شیمیدُر قم بازی‌های خود را در سالن شهید حیدریان این شهر که از هر نظر تجهیز شده، انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccesq4.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما