يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 8318

هفتمین نمایشگاه مبلمان قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی قم، از برگزاری هفتمین نمایشگاه مبلمان استان با حضور تولیدكنندگان استانی و كشوری خبر داد.
هفتمین نمایشگاه مبلمان قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، علی اخوان قربانی روز یكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های قم واقع در انتهای خیابان خاكفرج برگزار می شود.

وی، از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه قم یاد كرد و گفت: نمایشگاه مبلمان قم در بیش از سه هزار متر مربع فضای مفید و در قالب ۹۰ غرفه از ساعت ۱۹ الی ۲۴ پذیرای بازدیدكنندگان می باشد.

قربانی ادامه داد: ۲۰ غرفه این نمایشگاه اختصاص به تولیدكنندگان مبل استان قم دارد و ۷۰ غرفه به تولیدكنندگان استانهای كشور تخصیص داده شده است.

وی اضافه كرد: در این نمایشگاه با هماهنگی كه با اتحادیه درودگران استان و دیگر استانها شده است اجناسی با كیفیت بالا و با تنوع گوناگون ارایه می شود.

به گفته وی اجناسی كه در این نمایشگاه ارائه می شود با قیمتی كمتر از بازار به فروش می رسد، همچنین كارمندان دولت می توانند با ارایه چك كارمندی اقدام به خرید مبلمان بصورت اقساط و بدون بهره كنند.

قربانی عنوان كرد: آموزش غرفه داری، طرز صحیح چیدمان غرفه، طرق معرفی محصولات و دو مرحله قرعه كشی بین خریداران از برنامه هایی است كه در حاشیه این نمایشگاه انجام می شود.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی باعث می شود تا تولیدكنندگان مبل استان قم هرچه بیشتر در فضای رقابتی قرار بگیرند، سلیقه مشتریان را هرچه بیشتر شناخته و به تنوع محصولات خود بی افزایند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.8bwurhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما