پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 83199
منبع : خبرگزاری فارس

اثر نبود ولایت فقیه در حوادث لبنان کاملا محسوس است

قم نيوز : رئیس موسسه فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: وجود ولایت فقیه از مصادیق بارز پدافند غیرعامل در کشور است، عدم وجود شخصیتی مانند ولی فقیه در حوادث اخیر کشور لبنان کاملا مشخص است و معلوم نیست این اعتراضات به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد.
اثر نبود ولایت فقیه در حوادث لبنان کاملا محسوس است
اثر نبود ولایت فقیه در حوادث لبنان کاملا محسوس است
به گزارش قم نیوز آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: بینش مقاومت اسلامی ایران، آمریکا را به معنای واقعی زمین گیر کرده‌است.

وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تدابیر هوشمندانه معظم له در رابطه با منطق مقاومت، رویکرد کلان مقاومت در بین جوامع علمی و اقتصادی نهادینه شده و مسئولان نیز به این سمت سوق پیدا کرده‌اند.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: آسیب‌ها و نقاط ضعف در منطق مقاومت باید شناسایی و تبیین شوند، مهمترین عامل در پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر آمریکا یاری و نصرت خداوند بوده‌است.

وی ادامه داد: در کنار دوری از غرور، بر قدرت نظامی و عمق بازدارندگی کشور باید به صورت مستمر افزوده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسئولان کشور باید نسبت به حوادث احتمالی در آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اساس دین بر مبنای پدافند غیرعامل نهاده شده، اصول فردی و اجتماعی دین اسلام بر محور پدافند غیرعامل است.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: پدافند غیرعامل شرایطی را در کشور به وجود می‌آورد تا از برهم ریختگی و از هم‌پاشیدگی جامعه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: وجود ولایت فقیه از مصادیق بارز پدافند غیرعامل در کشور است، عدم وجود شخصیتی مانند ولی فقیه در حوادث اخیر کشور لبنان کاملا مشخص است و معلوم نیست این اعتراضات به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد.

این عالم دینی با اشاره به وجود پرونده‌های قضایی فراوان عنوان کرد: در صورتی که اصول و مبانی پدافند غیرعامل و احکام شرعی به درستی در جامعه پیاده شود، بسیاری از اختلافات کنونی از بین می‌رود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhveo.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما