يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 83287
منبع : خبرگزاری فارس

سومین تساوی نوجوانان افشید در قم

قم نيوز : نماینده‌های هم‌نام فوتبال قم در لیگ‌های برتر نوجوانان و دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور از کسب پیروزی مقابل حریفان خود محروم شدند.
سومین تساوی نوجوانان افشید در قم
سومین تساوی نوجوانان افشید در قم
به گزارش قم نیوز امسال تیم‌های نوجوانان و جوانان افشید و تیم مهام‌پلیمر به ترتیب نماینده‌های فوتبال قم در لیگ برتر نوجوانان، لیگ دسته اول جوانان و لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور هستند، در شرایطی که تا دو سال قبل هر سه تیم با نام مشترک صبا در این لیگ‌ها حضور می‌یافتند.


سومین تساوی افشید در لیگ برتر

دیدارهای هفته ششم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که فوتبالیست‌های نوجوان افشید میزبان صدرنشین گروه خود یعنی شهرداری اردبیل بودند و در پایان با تساوی و تقسیم امتیازها از این بازی سخت و حساس خارج شدند.

افشید قم که با کسب یک پیروزی، دو تساوی، یک شکست و پنج امتیاز در رده سوم جدول گروه خود قرار داشت، با انگیزه با پیروزی در این دیدار خانگی و رسیدن به رده دوم جدول، در نیمه نخست با گل سیدمهدی موسایی از میهمان خود پیش افتاد اما نتوانست از اندوخته خود محافظت کند و در نیمه دوم گل تساوی را پذیرفت تا با این نتیجه سومین تساوی فصل را کسب کرده و 6 امتیازی شود.


دومین شکست افشید در لیگ دسته اول جوانان

اما در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تیم جوانان افشید قم این هفته نتیجه خوبی نگرفت و با باخت غیرمنتظره در میهمانی تیم فوتبال گهر دورود فرصت رسیدن به رتبه‌های بالاتر جدول رده‌بندی گروه خود را از دست داد، افشید در این دیدار نتوانست از موقعیت‌های گل خود خوب استفاده کند.

جوانان افشید قم که هفته به هفته نتایج بهتری را کسب کرده و امیدوار بودند با پیروزی در خانه حریف و عبور از درودی‌ها برای صعود از گروه مدعی شوند، در پنجمین هفته از لیگ دسته اول جوانان ایران، با یک گل به گهر باخت تا ضمن پذیرفتن دومین باخت این فصل دست خالی از میدان خارج شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqin6.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما