يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 83459
منبع : خبرگزاری فارس

نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کتابخانه امام خامنه‌ای خبرداد.
نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در قم برگزار می‌شود
نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام امیرعطااله جباری با اشاره به برنامه‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در قم اظهار کرد: برگزاری نشست کتابخوان ویژه فرهیختگان یکی از برنامه‌های این هفته است که دوشنبه 20 آبان‌ماه جاری ساعت 15 با حضور جمعی از اساتید، هنرمندان و مسئولان استانی در تالار غدیر کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار خواهد شد.

وی از نقش فرهیختگان جامعه در هدایت مردم به سمت کتابخوانی یاد کرد و افزود: با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی فقط بر عهده یک نهاد و دستگاه نیست بلکه همه اقشار و دستگاه‌ها باید در این راستا با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مشارکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی به نام روز ملی کتاب، کتابخوانی و کتابدار نام‌گذاری شده و هر ساله طی یک هفته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامات ویژه‌ای دنبال می‌شود.

وی گفت: بخشی از دغدغه‌ها و معضلات امروز جامعه به علت پایین بودن آمار مطالعه در میان مردم است چراکه مطالعه می‌تواند سطح فرهنگ مردم را افزایش داده و موجب رفع بسیاری از مشکلات شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci35av.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما