سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 8350

شهرک صنعتی بازیافت در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ایجاد شهرک صنعتی بازیافت به منظور ایجاد مدیریت واحد خبر داد.
شهرک صنعتی بازیافت در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز، عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: شهرک صنعتی بازیافت در راستای ساماندهی ضایعات و همچنین ایجاد مدیریتی واحد در زمینه صنایع تبدیلی و مواد زائد جامد ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا برنامه ریزی لازم انجام شده است افزود:‌ با توجه به اینکه در سایت البرز واقع در کوه سفید زباله ها دفن می شوند، شهرکی در آنجا با عنوان شهرک صنعتی بازیافت تحت پوشش مجموعه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بر اساس ماده ۱۶ مدیریت پسماند، مدیریت تمامی پسماندهای عادی از تولید تا دفن بر عهده این سازمان است که بر این اساس به دنبال ایجاد شهرک صنعتی هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه طراحی این شهرک انجام شده است گفت: این شهرک در سایت البرز ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد:‌ ایجاد این شهرک موجب می شود کارگاه های مزاحم که در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند جمع آوری شده و مدیریت تمام پسماندها در اختیار شهرداری قرار گیرد و علاوه بر آن می توان در این زمینه سرمایه گذاری لازم را انجام داد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.mn6t23nxvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما