شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 83615
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم گلزن‌ترین تیم بسکتبال ایران

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم با کسب سومین پیروزی پرگل عنوان گلزن‌ترین تیم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.
شیمیدُر قم گلزن‌ترین تیم بسکتبال ایران
شیمیدُر قم گلزن‌ترین تیم بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز تیم شیمیدُر قم با داشتن بازیکنان مطرح و شناخته شده بسکتبال ایران که تعدادی از آنها بازیکنان عضو تیم ملی اعزامی ایران به بازی‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو هستند، با کسب سومین پیروزی خود همچنان یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

این تیم با هدایت محمدرضا اسلامی بعد از پیروزی مقابل تیم‌های شورا و شهرداری قزوین در هفته نخست، شکست خفیف برابر تیم مهرام در هفته دوم و پیروزی قاطع مقابل مس کرمان در هفته سوم، چهارمین مسابقه خود را برابر تیم توفارقان آذرشهر برگزار کرد و به پیروزی دیگری دست یافت.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار نزدیک و حساس با نتیجه 88 بر 81 تیم توفارقان آذرشهر را مغلوب کرد تا 355 گل زده، 298 گل خورده، تفاضل گل مثبت 57 و هفت امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جای بگیرد، رتبه‌ای که البته در فاصله یک امتیازی چهار تیم بالای جدول است.

در حال حاضر تیم بسکتبال مهرام تهران با 336 گل زده، 199 گل خورده و هشت امتیاز صدرنشین است، تیم شهرداری گرگان با 314 گل زده، 228 گل خورده و هشت امتیاز در رده دوم جدول جای دارد، مهرام تهران با 322 گل زده، 265 گل خورده و هشت امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده و تیم پالایش نفت آبادان با 313 گل زده، 264 گل خورده و هشت امتیاز در جایگاه چهارم جدول به کار خود در لیگ امسال ادامه می‌دهد و شیمیدُر قم با هفت امتیاز پنجم است.

در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال ایران نیز تیم‌های اکسون تهران، توفارقان آذرشهر و آویژه صنعت مشهد هر کدام با 6 امتیاز ششم تا هشتم هستند، سه تیم پنج امتیازی ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان و نیروی زمینی تهران در مکان‌های نهم تا یازدهم ایستاده‌اند و تیم‌های شهرداری بندرعباس، شورا و شهرداری قزوین و رعد پدافند هوایی شهرکرد با چهار باخت و چهار امتیاز سه تیم انتهای جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccpeq4.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما