شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 8366
سمیعی‌نسب خبر داد:

تشکیل 54 پرونده تخلف فروش مرغ در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل 54 پرونده تخلف در زمینه توزیع و فروش مرغ در استان قم خبر داد.
تشکیل 54 پرونده تخلف فروش مرغ در قم
به گزارش قم نیوز، احمدرضا سمیعی‌نسب امروز با بیان اینکه طرح نظارتی بر توزیع و فروش قیمت مرغ در بازار با موفقیت اجرا شده است اظهار داشت: از ابتدای تیر تا ۱۱ مرداد ماه ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در مبادی ورودی و خروجی استان، کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهای مرغداری انجام شد که این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده، ۵۴ پرونده تخلف تشکیل شد و این پرونده‌ها برای ارزیابی و رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ارزش این تعداد پرونده تخلفاتی فروش و توزیع مرغ را ۶۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تخم مرغ از جمله کالاهایی است که به صورت ویژه بازرسی و نظارت بر روی آن انجام می‌شود گفت: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در زمینه فروش و توزیع تخم مرغ از اول تیر ماه تا ۱۱ مرداد ماه سال جاری صورت گرفته است.

سمیعی‌نسب ادامه داد: از این تعداد ۱۴ پرونده تخلف در زمینه توزیع و فروش تخم مرغ تشکیل شده که این پرونده‌ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی ارزش پرونده‌های تخلفات ارسالی به تعزیرات حکومتی را ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: تا زمانی که وضعیت توزیع مرغ و تخم مرغ به حالت عادی بازگردد بازرسی و نظارت‌ها به صورت جدی ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه تا حدودی قیمت مرغ و توزیع آن در بازار کنترل شده است خاطر نشان کرد: مرغ گرم هر کیلو ۵ هزار و ۲۰۰ تومان و مرغ منجمد در سطح بازار با قیمت ۴ هزار و ۴۰۰ تومان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: در صورتی که شهروندان تخلفی را در این زمینه مشاهده کردند و با قیمتی غیر از نرخ‌های اعلام شده مواجه شدند، با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و مراتب شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.p8vbjh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما