شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 8374

بازی با پرسپولیس برای ما سخت و حساس است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از بازی سخت و حساس این تیم با پرسپولیس خبر داد.
بازی با پرسپولیس برای ما سخت و حساس است
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی امروز اظهار داشت: در سه بازی قبل لیگ برتر بازیکنان ما با توان بسیار بالا و برای نشان دادن آمادگی خود و انگیزه مضاعف برابر حریفان لیگ برتری به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: بازیکنان ما توانمندی تیم فوتبال صبا را از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌اند و تمام تلاش خود را نیز در ادامه به کار می‌گیرند تا با شایستگی به موفقیت در لیگ دوازدهم دست یابند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: بازیکنان ما برای کسب نتایج مناسب در دیگر بازی‌های لیگ به بهترین شکل ممکن تمرین کرده‌اند و به همین خاطر در حال حاضر با هماهنگی بین نفرات تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم.

نجاتی با اشاره به دیدار برابر پرسپولیس تهران عنوان کرد: قطعا حضور با انگیزه در ورزشگاه آزادی از بازی با تیم پرسپولیس برای ما سه امتیاز با ارزش در پی خواهد داشت تا بار دیگر در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به عملکرد صبا در مسابقه با ملوان بندر انزلی تصریح کرد: در نیمه نخست این مسابقه بازیکنان حریف را به خوبی مورد تاثیر بازی خود قرار دادند و در نیمه دوم نیز در برخی لحظات نمایش خوبی را بروز دادند، اما با بدشانسی‌‌هایی هم مواجه شدیم تا در خانه نتوانیم با سه امتیاز ارزشمند میدان را ترک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما در دیدار برابر پرسپولیس مطابق خواسته‌های فنی و تاکتیکی کادر فنی با تیم هماهنگ خواهند بود بیان کرد: در این دیدار حتما بازیکنان صبا برای برتری در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران انگیزه زیادی خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: بازی خوب بازیکنان ما در دو دیدار آغازین لیگ دوازدهم برابر تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن سبب شد که در حال حاضر با کسب شش امتیاز در بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی قرار بگیریم اما این پایان کار ما نیست.

وی عنوان کرد: صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌دار است و به یقین می‌گویم که این تیم در ادامه لیگ نیز بسیار خوب و منسجم بازی خواهد کرد.

نجاتی بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که بازی بعدی با تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای ما سخت، حساس و مهم است به همین خاطر تمام تلاش کادر فنی ما این است که با بهترین فرم ممکن در این دیدار برای کسب امتیاز تلاش کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.50j2yt0soa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما