جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 83756
منبع : خبرگزاری تسنیم

روند احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهر قم به زودی عملیاتی می‌شود

قم نيوز : معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با مذاکره‌ها و تعامل‌های ایجادشده میان مجموعه مدیریت استان و وزارت ورزش و جوانان روند احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) تا ۴۰ روز آینده به‌طور کامل عملیاتی می‌شود.
روند احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهر قم به زودی عملیاتی می‌شود
روند احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهر قم به زودی عملیاتی می‌شود
به گزارش قم نیوز جمشید تقی زاده در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از چهار طرح ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) قم،‌ اظهار داشت: با مذاکره‌ها و تعامل‌های ایجادشده میان مجموعه مدیریت استان و وزارت ورزش و جوانان روند احداث این مجموعه حداکثر تا 40 روز آینده به‌طور کامل عملیاتی می‌شود.

وی افزود: زیرساخت‌های ورزشی بسیار خوبی درقم ایجاد و درحالی‌که احداث است،‌ مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم ازجمله زیرساخت‌های بسیار باکیفیت و بی‌نظیر در کشور است که این موضوع نشان‌دهنده حرکت شتاب‌دار قم در مسیر توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌باشد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد:درگام اول 50 میلیارد ریال توسط وزارت ورزش و جوانان و 50 میلیارد ریال توسط استانداری قم برای احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) تخصیص داده‌شده است.

تقی زاده با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی به بخش خصوصی به‌منظور احداث، تکمیل و تجهیز این طرح‌ها مورد تأکید است.

وی افزود:در هفت ماه نخست امسال، 230 طرح ورزشی در کشور بااعتبار 3هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن‌ها 576 هزار مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:سه هزار طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها نیازمند 100 تا 150 هزار میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqyav.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما