يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 83803
منبع : خبرگزاری ايرنا

استقبال تماشاگران قمی از بازی‌های خانگی شیمیدر روند افزایشی دارد

قم نيوز : رئیس هیات بسکتبال قم گفت: استقبال تماشاگران از بازی‌های خانگی تیم شیمیدر قم در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور روند افزایشی دارد و به طور قطع جو سالن در بازی‌های آینده پرشور تر خواهد بود.
استقبال تماشاگران قمی از بازی‌های خانگی شیمیدر روند افزایشی دارد
استقبال تماشاگران قمی از بازی‌های خانگی شیمیدر روند افزایشی دارد
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی حضور شیمیدر در سوپر لیگ را فرصتی طلایی برای بسکتبال دانست و افزود: سوپر لیگ بالاترین لیگ بسکتبال کشور است که ورزشکاران برجسته، صاحب‌نام و عضو تیم ملی درآن دست به توپ هستند.

وی ادامه داد: بازی‌های خانگی نماینده قم در سوپر لیگ،‌فرصتی آموزشی برای بسکتبالیست‌ها و مربیان استان است تا از نزدیک با سطح کیفیت بالای بسکتبال در کشور آشنا شوند.

سخایی با بیان اینکه تاکنون پنج هفته از دور رفت سوپر لیگ بسکتبال برگزار شده‌است،خاطرنشان کرد: تعداد تماشاگران تیم شیمیدر در ۳ مسابقه خانگی این تیم، روند افزایشی داشته است و پیش‌بینی می‌شود که استقبال از بازی‌های این تیم در هفته‌های آینده افزایش چشمگیرتری داشته باشد.

رئیس هیات بسکتبال قم،‌ برگزاری مسابقه‌های دور رفت در روزهای میانه هفته، غیبت چندین ساله نماینده‌ای از قم در این سطح از مسابقات و همچنین برخی ضعف‌ها در اطلاع‌رسانی را دلیل استقبال کمرنگ تماشاگران از دیدارهای شیمیدر دانست.

 وی با تاکید بر اینکه بسکتبال از جمله رشته‌های ورزشی است که مخاطب آن خاص است،‌گفت: قم چندین سال است که در رده‌های بالای بسکتبال تیم نداشته است که این موجب شده تا استقبال تماشاگران از این مسابقات کم باشد ضمن اینکه در هفته‌های آینده و با حساس شدن دیدارها به طور قطع شاهد استقبال تماشاگران پرشور قمی از این دیدارها خواهیم بود.

تیم بسکتبال شیمیدُر قم روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه در پنجمین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم به مصاف تیم قدرتمند و بدون باخت پتروشیمی بندر امام رفت که این دیدار را با حساب ۸۲ بر ۶۳ به میهمان خود واگذار کرد. در این دیدار حدود ۵۰۰ تن از تماشاگران، این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

باشگاه فرهنگی - ورزشی شیمیدر از سال ۸۸ فعالیت خود را در حوزه بسکتبال آغاز کرده و در رده‌های گوناگون سنی موفق به کسب عناوین متعدد در کشور شده است. امتیاز این باشگاه از ابتدای فصل جاری به قم واگذار شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbfwbw.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما