يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 83807
منبع : خبرگزاری فارس

امید فوتبال قم زنده شد

قم نيوز : امیدهای تیم مهام‌پلیمر قم با کسب یک برد خانگی ارزشمند بار دیگر به جمع تیم‌های دارای شانس صعود از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازگشتند.
امید فوتبال قم زنده شد
امید فوتبال قم زنده شد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که چند هفته متوالی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور اوضاع به کام تیم فوتبال مهام‌پلیمر قم نبود، اما کسب برتری در دیدار خانگی هفته نخست از دور برگشت مسابقات مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک یک بار دیگر به این تیم امید صعود داد.

امیدهای مهام‌پلیمر قم چند هفته‌ای بود که یا روی نوار تساوی گام برمی‌داشتند یا مانند مسابقه هفته پایانی نیم‌فصل با اتفاقات عجیب و قریب در خانه خود به سادگی مغلوب اتاک گچساران شدند اما در هفته نخست از نیم‌فصل دوم مرحله گروهی لیگ موفق به شکست تیم آلومینیوم‌سازی اراک شدند تا دو پله در جدول بالا بروند.

شاگردان محمد علیخانی در تیم امید مهام‌پلیمر قم در هفته ششم بازی‌های این فصل در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم میزبان آلومینیوم‌سازی اراک بودند و با نتیجه دو بر یک از سد حریف مدعی خود گذشتند تا بعد از تیم‌های بعثت کرمانشاه و اتاک گچساران در مکان سوم جدول قرار بگیرند.

این در حالی است که دو تیم در هفته نخست بازی‌های این فصل در اراک با یکدیگر به تساوی یک بر یک دسته یافته بودند اما در بازی برگشت سه امتیاز به تیم مهام‌پلیمر قم رسید تا نماینده قم با توجه به اینکه در دور برگشت میزبان بازی‌‌های مهم این مرحله است، بیش از گذشته به صعود امیدوار شود.

در جدول رده‌بندی تیم بعثت کرمانشاه در جایگاه نخست جای گرفته، اتاک گچساران در مکان دوم است و تیم مهام‌پلیمر قم با 9 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از آلومینیوم‌سازی اراک در مکان سوم ایستاده و در خانه خود باید با حضور تماشاگران قمی در مقابل تیم‌های بعثت کرمانشاه و خیبر خرم‌آباد به میدان برود و با اتاک گچساران و سپاهان دورود در خانه حریفان بازی کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfecdc.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما