يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 8383

صبای قم صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم در نخستین بازی خانگی خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با سه گل مقابل تیم شهرداری تبریز به برتری رسید تا در لیگ برتر صدرنشین شود.
صبای قم صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد
به گزارش قم نیوز، چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با رقابت ۱۳ تیم آغاز شد که تیم‌های مدعی در هفته نخست در شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به میدان رفتند و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه موفق به شکست تیم فوتسال شهرداری تبریز شد.

شاگردان امیر شمسایی در تیم فوتسال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران حریف بازی می‌کردند، در تمام لحظات نیمه نخست بازی بهتری نسبت به تیم شهرداری تبریز ارائه کرده و در نهایت با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کردند و با یک گل دیگر در نیمه دوم موفق به کسب نخستین پیروزی خود در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شدند.

در نیمه نخست، ابتدا صبای قم بود که توانست با حرکت عرضی محسن حسن‌زاده بازیکن و کاپیتان با تجربه خود به گل برتری دست یابد، ضمن اینکه در ادامه این نیمه به دلیل خطای دو ضرب بازیکنان شهرداری، صبای قم صاحب موقعیتی ایستگاهی شد و این موقعیت توسط علی‌اصغر حسن‌زاده ملی پوش صبا به گل دوم تبدیل شد.

بعد از گل صبای قم، بازیکنان شهرداری تبریز در تلاش برای جبران گل‌های خورده بازی هجومی ارائه کردند و در مقابل بارها موقعیت‌های تیم صبای قم نیز در ادامه بازی از دست رفت تا با گل نیمه دوم علی‌اصغر حسن‌زاده این دیدار با حساب سه بر صفر به سود صبای قم به پایان برسد.

شاگردان امیر شمسایی در تیم فوتسال صبای قم بعد از سه گل باز هم سعی کردند تا بر تعداد گل‌های زده خود بیفزایند و با حضور بازیکنان جوان خود در زمان‌هایی که میزبان دست به بازی انتحاری زده بود، بارها روی ضد حملات، فاصله‌ای با گل‌های بعدی نداشتند تا اینکه این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر صبای قم تمام شد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و با این تعداد امتیاز به لطف حفظ دروازه خود در مقابل شهرداری تبریز به صدر جدول رده‌بندی چهارهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رفت تا در هفته دوم در خانه به مصاف راه ساری برود.

در این دیدار علی‌اصغر حسن‌زاده و علی شریفی از تیم فوتسال صبای قم از داور بازی کارت زرد گرفتند، ضمن اینکه محمد دهقان به دلیل درخشش در درون دروازه تیم فوتسال صبای قم به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.j0j2yt0ssa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما