?>?> قم میزبان مرحله نهایی بدمینتون زنان ایران | قم نیوز
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۴۲
کد مطلب : 83862
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان مرحله نهایی بدمینتون زنان ایران

قم نيوز : دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور برای معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در قم برگزار می‌شود.
قم میزبان مرحله نهایی بدمینتون زنان ایران
قم میزبان مرحله نهایی بدمینتون زنان ایران
به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی، اکنون نوبت به انجام دیدارهای مرحله نهایی رسیده تا از بین چهار تیم چهره صعود کننده‌ها به لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران مشخص شود.

مرحله مقدماتی این مسابقات در دو گروه چهار تیم به انجام رسید و تیم هیات بدمینتون قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های فراز شیراز، سام اکسوان تهران و شرکت عمران‌شهر گلبهار به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت پرداخت و به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی رسید.

مسابقات نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون زنان در گروه دوم به میزبانی هیات فارس در شهر شیراز برگزار شد و نماینده قم با هدایت آزاده ترکمنی و درخشش بازیکنان بومی با استعداد خود در این مرحله یک باخت به نماینده شیراز داد و از سد دیگر رقبا گذشت تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

اما بازی‌های دور برگشت آبان ماه امسال در تالار زنده‌یاد حامد فرهمند موحد قم به انجام رسید و تیم هیات بدمینتون قم با تکرار نتایج نیم‌فصل نخست، بعد از تیم بدمینتون زنان فراز شیراز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و بدین‌ترتیب نمایندگان فارس و قم راهی مرحله نهایی شدند تا با دو تیم برتر گروه نخست یعنی مهر و ماه تهران و هیات آذربایجان شرقی برای صعود به لیگ برتر بدمینتون ایران در سال 1399 رقابت کنند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون، بازی‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول زنان باشگاه‌های کشور با عنوان جام ولایت و به عنوان یکی از رویدادهای کنگره بزرگداشت شهدای استان قم، روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر ماه در تالار اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام می‌رسد تا از بین چهار تیم دو تیم به لیگ برتر سال آینده راه یابند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx797.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما