يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 8391

جنگ جهانی اعلام نشده‌ای در حال وقوع است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه موقت قم اذعان داشت: سوریه مرکز جنگ جهانی شده است.
جنگ جهانی اعلام نشده‌ای در حال وقوع است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در گردهمایی ائمه جماعات استان قم با اشاره به اینکه اصل دوستی نیاز فطری است اظهار داشت: انسانی برتر است که اهل بیت(ع) را به عنوان دوست خود انتخاب کند.

وی نشانه دیگر عشق به اهل بیت(ع) را علاقه به محبان ائمه معصومین(ع) برشمرد و گفت: هر فردی که به اهل بیت(ع) علاقه داشته باشد، خداوند تبارک و تعالی را دوست دارد.

امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه هر کسی اهل بیت(ع) را دوست بدارد، باید از آن‌ها الگوگیری کند تصریح کرد: عمل به واجبات و تقوا از مهم‌ترین شاخصه‌های محبان اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه راه اهل بیت(ع) جایگاه حق است خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم از حق گریزان هستند و کسی می‌تواند کنار حق بماند که ناملایمات را تحمل کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه برترین و زیباترین دوستی ارتباط با اهل بیت(ع) است اظهار داشت: حب ائمه معصومین(ع) انسان را در دین ثابت قدم می‌کند.

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه ایمان عاطفی به اهل بیت(ع)، تبعیت واقعی سیاسی و اجتماعی را به همراه خود می‌آورد تصریح کرد: طبق حدیثی از ائمه معصومین(ع) محبت، معرفت می‌آورد و معرفت، تبعیت را به دنبال خود دارد که نتیجه تبعیت هم بهشت جاودان است.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه علاقه قلبی به اهل بیت(ع) بهشت است افزود: اگر فرامین اهل بیت(ع) را در زندگی خود اجرا کردیم، بهشت با درجه والاتر نصیب ما خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه محبان اهل بیت(ع) باید از گناه دوری کنند خاطر نشان کرد: نمی‌شود قلبی که آکنده از گناه است، عشق به اهل بیت(ع) داشته باشد.

حسینی‌بوشهری ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) در حدیثی نقل کرده که حب به اهل بیت(ع) همان گونه که برگ درختان بر اثر وزش باد می‌ریزد، گناهان انسان را پاک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه میثم تمار در راه دوستی با اهل بیت(ع) دست، پا و زبان خود را از دست داد اضافه کرد: این انصار پیامبر(ص) و یار با وفای امیرالمؤمنین(ع) به دلیل عشق به اهل بیت(ع) از جان‌فشانی و شکنجه‌ها ترسی نداشت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه عشق به اهل بیت(ع)، محرومیت‌هایی را در پی خواهد داشت که انسان باید بپذیرد اظهار کرد: انسان‌ها وقتی به فردی علاقه دارند، به وی عشق ورزیده و او را در زندگی الگو قرار می‌دهند.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر اینکه استکبار جهانی تحریم و فشارهای ناجوانمردانه‌ای را به انقلاب اسلامی به جرم شیعه بودن وارد می‌کند خاطرنشان کرد: شیعیان و محبین اهل بیت(ع) در نقاط مختلف دنیا مظلوم هستند.

وی با اشاره به اینکه محبان اهل بیت(ع) بدون استثنا در نقاط مختلف دنیا گرفتار ظلم هستند اضافه کرد: هر کسی می‌خواهد در راه ائمه معصومین(ع) وارد شود باید سختی‌ها را بپذیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه سوریه مرکز جنگ جهانی شده است اظهار داشت: جنگ جهانی اعلام نشده‌ای در این کشور در حال اتفاق است و مخالفین نظام سوریه گفته‌اند اگر منطقه زینبیه را تصرف کنند، این منطقه را تخریب کرده و نام آن را منطقه یزید بن معاویه می‌گذارند.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: شیعیان در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) برای پیروزی جبهه مقاومت دعا می‌کنند در حالی که خادم حرمین شریفین امکانات و تسلیحات در اختیار مخالفان قرار داده و امام الحرمین هم شیعیان و مقاومت سوریه را نفرین می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسلمانان میانمار بسیار مظلوم واقع شده‌اند اظهار داشت: در این کشور هزاران مسلمان و کودک کشته شده و به نوامیس مسلمانان تجاوز شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.oq4a2bq1sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما