شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 83934
منبع : خبرگزاری فارس

هوای شهر قم در وضعیت ناسالم/شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند

قم نيوز : مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اینکه وضعیت هوای قم در شرایط ناسالم قرار دارد گفت: با توجه به پدیده وارونگی دما در روزهای سرد سال باید هرچه کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کرده و از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.
هوای شهر قم در وضعیت ناسالم/شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند
هوای شهر قم در وضعیت ناسالم/شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا بهشتی‌پور اظهار کرد: با توجه به پایداری هوا در روزهای گذشته، میزان ذرات pm2.5 در هوای شهر قم افزایش یافته و شاخص کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای عموم مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کرده و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم یادآور شد: شهروندان محترم با توجه به پدیده وارونگی دما در روزهای سرد سال باید هرچه کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کرده و از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی گفت: در هنگام وارونگی دما و عدم امکان تهویه افقی و به دنبال آن تراکم ذرات معلق و تشدید آلودگی هوا، فقط باید تلاش کنیم از افزایش آلودگی جلوگیری کرده تا شرایط جوی تغییر یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgty97.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما