شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 83939
منبع : خبرگزاری فارس

مهام‌پلیمر قم مدعی شد

قم نيوز : تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم با کسب دومین پیروزی خود در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر باز هم مدعی شد.
مهام‌پلیمر قم مدعی شد
مهام‌پلیمر قم مدعی شد
به گزارش قم نیوز امیدهای مهام‌پلیمر قم وقتی آخرین بازی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور را در ورزشگاه تختی قم برابر تیم ناشناخته اتاک گچساران با دو اشتباه خودشان واگذار کردند، قمی‌ها را از بابت صعود به مرحله بعدی این لیگ کمی ناامید کردند.

قمی‌ها با این باخت از صعود مهام‌پلیمر قم به مرحله بعدی بازی‌ها ناامید بودند چه برسد به اینکه مهام‌پلیمر قم به لیگ برتر صعود کند اما شاگردان محمد علیخانی در دو هفته متوالی از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول امیدهای ایران دو حریف سرسخت را از پیش‌رو برداشتند تا امیدهای این تیم زنده شود.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست از دور برگشت بازی‌ها میزبان آلومینیوم سازی اراک بود که در پایان با نتیجه دو بر یک در حضور طرفداران خود این تیم را شکست داد و در هفته دوم نیم‌فصل دوم در میهمانی سپاهان دورود دست به کار بزرگی زد و با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذشت.

در دیدار خارج از خانه مهام‌پلیمر قم برابر سپاهان دورود اتفاقات جالب توجهی رخ داد، از جمله اینکه مهام‌پلیمر در دقیقه دوم این دیدار توسط محمد خیری به گل برتری رسید و 88 دقیقه به سختی از این گل محافظت کرد، ضمن اینکه در این بازی نماینده قم با اخراج امیرحسین شوندی 10 نفره شد و زمان‌های زیادی از بازی ناگزیر به دفاع مطلق پرداخت تا اندوخته سه امتیازی خود را حفظ‌ کند و با دست پر به شهر قم بازگردد.

پیروزی ارزشمند نماینده شایسته فوتبال قم و کسب سه امتیاز مسابقه از میهمانی تیم سپاهان دورود، حالا این تیم را به شانس اول صعود از گروه خود تبدیل کرده است، ضمن اینکه نماینده قم این هفته به بعد با آرامش روحی و روانی بهتری برابر حریفان دیگر از جمله تیم صدرنشین بعثت کرمانشاه در قم به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb99bw.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما