سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 8421

تمرینات صبای قم تعطیل شد

قم نيوز : قم نیوز: تمرینات تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار حساس هفته چهارم با پرسپولیس تهران تا روز هجدهم مرداد ماه تعطیل شد.
تمرینات صبای قم تعطیل شد
به گزارش قم نیوز، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل نخست مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مدت دو روز تعطیل شد.

صبایی‌ها همانگونه که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر هستند، تمرینات خود را برای حضور موفق در بازی‌های باقی مانده خود از روز چهارشنبه این هفته پیگیری می‌کنند.

در تلاش برای تثبیت موقعیت مناسب صبای قم در جدول رده بندی، دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین صبای قم و پرسپولیس تهران سه امتیاز برای شاگردان یحیی گل محمدی به دنبال داشت و این مربی بعد از برتری دلچسب تیمش در این دیدار شاگردانش را به استراحت فرستاد تا صبایی‌ها دور جدید تمرینات خود را با روحیه‌ای مناسب آغاز کنند.

از سوی دیگر با هماهنگی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم فوتبال صابی قم، با توجه به اعلام زمان برگزاری بازی صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم، صبایی‌ها بعد از استراحت دو روزه خود، از روز هجدهم مرداد ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و بازیکنان صبای قم قصد دارند با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر به مکان صدر جدول بازگردند.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب ۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبای بالای جدولی، در مکان صدر قرار دارد در حالی که این تیم در سه بازی برابر تیم های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران به پیروزی رسیده و تنها برابر ملوان بندر انزلی تن به شکست داده است.

بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از پایان دیدارهای هفته چهارم از دور رفت، به دلیل مصادف شدن با شب‌های پر خیر قدر و همچنین نزدیک شدن به دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی تونس که قرار است روز بیست و پنجم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، از روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه پیگیری خواهد شد که طبق برنامه صبای قم از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه این روز در ورزشگاه یادگار امام قم با فجر سپاسی دیدار می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x97rak9tqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما