سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 8430
بهرامی خبر داد:

فعالیت نیروهای امدادی هلال احمر قم در شب‌های قدر

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی نیروهای امدادی این سازمان در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد.
فعالیت نیروهای امدادی هلال احمر قم در شب‌های قدر
به گزارش قم نیوز، بهرامی امروز با اشاره به فرا رسیدن ایام شب‌های قدر گفت:‌ معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با مشارکت معاونت درمان و معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مرکز اورژانس قم تدابیر و برنامه‌های خاصی را برای این ایام در نظر گرفته است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر در روزهای پایانی هفته و وجود ترافیک در مسیر‌های شهری توان امدادرسانی تمام محور‌های ورودی استان توسط نیروهای امدادی تقویت خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همزمان با شب نوزدهم قدر یک دستگاه اتوبوس درمانگاهی مجهز به وسایل پزشکی در میدان آستانه مستقر خواهد شد.

بهرامی تصریح کرد: این اتوبوس درمانگاهی علاوه بر تجهیز وسائل پزشکی،‌ خدمات پزشکی، ‌پرستاری و امدادگری را نیز ارائه می‌کند.

وی با اشاره به تفکیک ورودی زائران به حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: چهار دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی و درمانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر مستقر می‌شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم یادآور شد: در مسجد مقدس جمکران همزمان با شب‌های قدر دو دستگاه آمبولانس و تعدادی امدادگر برای ارائه خدمات به زائران مستقر خواهند شد.

بهرامی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ نیروی پزشک، پرستار و امدادگر در ایام شب‌های قدر به تمام مسافران و زائران شهر مقدس قم خدمات امدادی ارائه می‌کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س)، در شب‌های قدر استقرار نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان قم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا پایان مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.w97rak9tzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما