?>?> گره كور تكميل پروژه حرم جمكران باز شد | قم نیوز
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 8459

گره كور تكميل پروژه حرم جمكران باز شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تصويب طراحی شهری محور زيارتی و فرهنگی بلوار پيامبر اعظم قم در جلسه مشترك شورای سازمان توسعه و عمران و كميسيون ماده ۵ استان خبر داد.
گره كور تكميل پروژه حرم جمكران باز شد
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايی در اين جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های دست اندركاران طراحی شهری محور مهم زيارتی و مذهبی بلوار پيامبر اعظم، اظهار داشت: تدوين اين طرح ماحصل انجام سه سال كار مطالعاتی دقيق و برگزاری بيش از ۹۰ جلسه كارشناسی در مجموعه های استانداری و شهرداری است.

وی با اشاره به پيشينه پروژه بلوار پيامبر اعظم تصريح كرد: اين محور شهری با رويكرد فرهنگی، زيارتی و گردشگری به طول ۷ كيلومتر مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران را به هم پيوند داده و علاوه بر تسهيل عبور و مرور در اين بخش شهر، فضای شهری جذاب و معنوی دلنشينی را برای زائران و مجاوران اين دو مكان مقدس فراهم خواهد كرد.

استاندار قم با بيان اين كه در انجام كارهای بزرگ برای قم، بايد از فرصت ها بهره برد، به تلاش و جديت مجموعه دستگاه های اجرايی در اين زمينه اشاره و خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت اين پروژه و سطح توقعات بالا از اجرايی شدن طرح، انتظار می رود شهرداری با يك عزم و همت بلند و بكارگيری همه توان و ظرفيت ها بستر تحقق كامل اين طرح فراملی را فراهم نمايد.

پيريايی با اشاره به آغاز بكار كارگروه ويژه ايجاد درآمدهای پايدار برای شهرداری های استان در معاونت برنامه ريزی استانداری، بر لزوم تشكيل مستمر جلسات اين كارگروه تاكيد كرد و گفت: استانداری و مجموعه دستگاه ها، بايد از همه توان و اختيارات قانونی خود، برای كمك به شورای شهر و شهرداری و تقويت هر چه بيشتر، اين دو تشكيلات محوری استفاده كنند.

در اين جلسه ریيس شورای اسلامی شهر و شهردار قم نيز با اشاره به سوابق طراحی شهری محور فرهنگی زيارتی بلوار پيامبر اعظم، از حمايت های قاطع و ويژه استاندار قم و معاونين مربوطه و نيز همكاری و همراهی ساير دستگاه ها و نهاد های اجرايی استان، در كمك به تدوين و تصويب اين طرح قدردانی كردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.mn6t23nkwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما