پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 8463

ارائه 3 پیشنهاد برای عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: کارشناسان و مسوولان پروژه مونوریل متعهد شدند طرح انتخابی نحوه عبور منوریل از مقابل حرم را قبل از آغاز اجرای عملیات، خدمت مراجع عظام تقلید و تولیت آستانه مقدسه ارائه کنند.
ارائه 3 پیشنهاد برای عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی با حضور در کارگاه پروژه مونوریل در جریان کم و کیف و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

مسوولان فنی شرکت‌های مپنا وکیسون مجریان این پروژه در کارگاه پروژه منوریل سه طرح چگونگی عبور مونوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س) را به اطلاع نماینده مردم قم رساندند.

همچنین پیمانکاران این پروژه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه مونوریل به نماینده مردم قم در خانه ملت ارائه کردند.

امیرآبادی فراهانی در جلسه مشترک با مجریان پروژه مونوریل با اشاره به اینکه طرح انتخابی چگونگی عبور مونوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س) باید به اطلاع علما و مراجع عظام تقلید برسد، تصریح کرد: نحوه چگونگی عبور مونوریل از مقابل حرم بسیار مهم است و شاید ادامه پروژه به این مورد بستگی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات این پروژه باید با حضور مسوولین اجرایی و مراجع عظام بررسی شود، گفت: اکثر مسوولان استان موافق اجرای پروژه مونوریل هستند اما اگر نحوه عبور از مقابل حرم راضی کننده نباشد، ممکن است بعضی در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.eq4a2bq01la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما