يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 84664
منبع : خبرگزاری فارس

یازدهمین پیروزی شیمیدر قم در آستانه نبرد غول‌ها

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران همچنان در یک امتیازی صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
یازدهمین پیروزی شیمیدر قم در آستانه نبرد غول‌ها
یازدهمین پیروزی شیمیدر قم در آستانه نبرد غول‌ها
به گزارش قم نیوز نماینده بسکتبال استان قم در آغاز نیم فصل دوم مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم انتهای جدولی شورا و شهرداری قزوین با اختلاف 14 امتیاز به برتری دست یافت تا مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد.

شیمیدر قم در این مسابقه با نتیجه 71 بر 57 تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست داد و بدین‌ترتیب یازدهمین پیروزی خود را در فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران کسب کرد، بردی که برای هشتمین هفته متوالی در کارنامه شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدر قم به ثبت رسید.

پیروزی در خانه حریف دو امتیاز دیگر برای شیمیدر به همراه داشت تا نماینده قم با کسب 25 امتیاز در فاصله یک امتیازی تیم‌هایی اول و دوم جدول رده‌بندی یعنی شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام قرار بگیرد، در حالی که تیم سوم مهرام است که از نظر کسب امتیاز با شاگردان محمدرضا اسلامی وضعیت برابری دارد.

نکته جالب توجه این است که تیم بسکتبال شیمیدر قم در دومین هفته از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در قم میزبان تیم رده سومی مهرام تهران است، مسابقه‌ای که از ساعت 18 عصر روز پنجشنبه دوازدهم دی‌ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم انجام می‌شود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران اگر چه تیم شیمیدر قم این هفته پیروز شد اما با یک پله نزول در رده چهارم ایستاد زیرا ترافیک تیم‌های مدعی در رده‌های اول تا پنجم زیاد است و این اتفاق با اینکه نشان از جذابیت بالای مسابقات است، اوج حساسیت را به لیگ آورده است.

مسابقه تیم‌های شیمیدر قم و مهرام تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به عنوان نبرد غول‌ها روز پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار می‌شود، در حالی که هر دو تیم 25 امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند، ضمن اینکه در بازی نیم‌فصل نخست تیم مهرام با حساب 83 بر 82 به برتری رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchk-n6.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما