شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 84846
منبع : خبرگزاری ايرنا

خطیب جمعه قم: «شعار مرگ بر آمریکا» پس از شهادت سلیمانی رنگ دیگری دارد

قم نيوز : امام جمعه موقت قم گفت: شعار مرگ بر آمریکا پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری داشته و به زودی این شعار از زبان تمامی آزادیخواهان جهان بلند خواهد شد.
خطیب جمعه قم: «شعار مرگ بر آمریکا» پس از شهادت سلیمانی رنگ دیگری دارد
خطیب جمعه قم: «شعار مرگ بر آمریکا» پس از شهادت سلیمانی رنگ دیگری دارد
به گزارش قم نیوز ایت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم گفت: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت به گمشده خود یعنی فیض شهادت نائل آمد و این شهادت بدون تردید در تاریخ اسلام و انقلاب تأثیرگذار خواهد بود.

وی شهادت قهرمانانه و مظلومانه سردار سلیمانی را یادآور شهادت شهید بهشتی و پیام حضرت امام راحل(ره) دانست و گفت: خداوند متعال این شهید عالی مقام را برای مبارزه با آمریکا و صهیونیسم جهانی آماده کرده بود که عمری مجاهدانه زیست و دلیرانه شهید شد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شکست های پیاپی صهیونیست ها و شکست داعش در منطقه را از جمله دستاوردهای جهاد سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها و شخص ترامپ بدانند که خون پاک این مجاهد شهید که خار چشم دشمنان بود، ریشه ظلم و استکبار را در سرتاسر جهان به لرزه می اندازد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نویدبخش آزادی قدس و ظهور حضرت ولیعصر(عج) و شکست حتمی آمریکا در منطقه به ویژه در عراق است، خاطرنشان کرد: دولت عراق باید به دلیل نقض حاکمیت خود، آمریکایی ها را از کشور خود اخراج کند.

سعیدی با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس جواب جنایت خود را از مبارزان و ارتش های آزادیبخش در سرتاسر جهان دریافت خواهند کرد، گفت: نظام سلطه با این جنایت خود، جبهه مقاومت را تقویت و منسجم کرده و به زودی سردار سلیمانی ها از این سرزمین مطهر سربرآورده و آتش به جان دشمنان می اندازند و آینده شاهد این ادعا خواهد بود.

وی همچنین بر ضرورت یادآوری و پاسداشت دهه بصیرت تأکید کرد و گفت: اگر مردم کشورمان حماسه نهم دی را فراموش کرده بودند، در اغتشاشات اخیر که دشمنان به آن دل بسته بودند، نمی توانستند سیلی محکمی به آمریکا و مستکبران غربی بزنند.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، بامداد امروز جمعه در حالی که از فرودگاه بغداد عازم این شهر بود، با حمله موشکی نیروهای جنایتکار آمریکایی به خودروی حامل ایشان و همراهانشان از جمله ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjmoeo.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما