دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 84966
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی قم:

قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شد

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم اعلام کرد قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شده است.
قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شد
قم میزبان مسابقات ووشوی کمربند طلایی کشور شد
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: مسابقات کمربند طلایی قهرمانی کشور سبک "لی چوان ووشو" در ۴ رده سنی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اول و دوم اسفند در ورزشگاه جواد الائمه (ع) قم برگزار می‌شود.

وی افزود: میزبانی این مسابقات بر پایه طرح توسعه ووشو در قم و ارتقای جایگاه ووشوی استان قم در عرصه کشور صورت می‌گیرد و ووشوی قم برنامه گذشته خود مبنی بر حضور جدی در عرصه میزبانی از رویدادهای کشوری را ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در حوزه قهرمانی، ووشوی قم با حضور تیمی قدرتمند در لیگ دسته اول مردان کشور که مدعی صعود به لیگ برتر است چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشته است و تیمی در دسته اول در اختیار داریم که آینده ووشوی قم را با دورنمایی امیدبخش ترسیم کرده‌اند.

محمدزاده بیان داشت: در بخش بانوان در لیگ برتر کشور تیمی از قم حضور دارد که حضور این تیم فرصت دیگری برای دختران ووشوکار قم به منظور تجربه اندوزی و حضور در فضای برترین‌های کشور محسوب می‌شود و هیئت ووشو تلاش کرده است با وجود محدودیت‌ها این فضا را برای ووشوی بانوان قم فراهم کند.

وی عنوان کرد: مسیر توسعه ووشوی قم مسیری است که به طور هماهنگ با تلاش همه جانبه باشگاه‌ها، مربیان، ورزشکاران و همه اعضای خانواده ووشوی قم در هر دو بخش مردان و زنان طی می‌شود و هر موفقیتی که به دست می‌آوریم متعلق به تمام اعضای خانواده ووشوی قم است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: با وجود اینکه ووشوی قم دچار تنگناهای مالی است اما تاکنون اجازه نداده‌ایم این تنگناها حس شود و انگیزه و امید برای پیشرفت ووشوی قم همچنان در حال تقویت است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceoq4.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما