سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 84997
منبع : خبرگزاری مهر
با صدرنشینی در گروه یک رقم خورد؛

افزایش امید والیبال قم به صعود به لیگ برتر کشور

قم نيوز : با صدرنشینی نماینده قم در گروه یک لیگ دسته اول والیبال مردان کشور امید والیبال قم به صعود به لیگ برتر از هر زمان دیگری بیشتر است.
افزایش امید والیبال قم به صعود به لیگ برتر کشور
افزایش امید والیبال قم به صعود به لیگ برتر کشور
به گزارش قم نیوز در حالی که والیبال قم در سال‌های گذشته با وجود حضور منظم در لیگ دسته اول یارای رقابت با مدعیان را نداشته، اما امسال شرایط برای والیبال قم متفاوت است و نماینده والیبال قم نیم فصل مرحله گروهی لیگ دسته اول کشور را با صدرنشینی به پایان برده است.

تیم والیبال افق قم در پایان دور رفت این مسابقات در جدول ۹ تیمی گروه یک، در صدر جدول قرار دارد و تداوم این وضعیت، افق را با قرعه‌ای مناسب در مرحله حذفی روبرو خواهد کرد که این تیم را به صعود به لیگ برتر امیدوارتر می‌کند.

افق قم در گروه یک رقابت نزدیکی با تیم‌های شهروند نکا و شهرداری قزوین که فاصله این تیم با تیم رده سومی شهرداری قزوین ۳ امتیاز است. وضعیت گروه یک به گونه‌ای است که افق برای حفظ موقعیت در صدر جدول کار پیچیده‌ای ندارد و باید در نیم فصل دوم روند نیم فصل اول را تداوم بخشد.

در گروه دوم، تیم شهرداری جوان ارومیه هر ۹ بازی خود را برده و در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های هورسان رامسر و کیمیاگر تهران در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. تیم‌هایی که پیش بینی می‌شود در آینده آخرین سدهای پیش روی افق در راه صعود به لیگ برتر باشند.

صدرنشینی افق قم به معنای مسیر هموار در مرحله حذفی به سوی لیگ برتر خواهد بود و می‌توان اذعان کرد که مسیر صعود برای والیبال قم هرگز تا این حد هموار نبوده است و این، فرصتی است که باید دید آیا تیم افق قم می‌تواند از آن استفاده کند و خود را به جمع بزرگان برساند یا خیر.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcguy97.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما