يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 8504
در دیدار نمایندگان مردم قم در مجلس با استاندار مطرح شد؛

اهتمام جدی دولت و مجلس به پیشرفت و آبادانی قم

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
اهتمام جدی دولت و مجلس به پیشرفت و آبادانی قم
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در دیدار جداگانه با حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تلاش جدی برای عمران و آبادانی قم اظهار کرد: قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و ام‌القرای جهان تشیع دارای کارکردهای فراملی است و متناسب با این جایگاه باید امکانات در این استان فراهم باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای عمران و آبادانی قم گفت: در طول دولت‌های نهم و دهم اقدامات گسترده‌ای در راستای آبادانی این خطه مقدس صورت گرفته است اما هنوز این استان عقب‌ماندگی‌های فراوانی داشته و با عزم همه مدیران و مسئولان باید این مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر نقش نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در شتاب‌دهی به رشد و توسعه این استان تصریح کرد: عزم مدیریت استان بر تسریع در رشد و توسعه قم است و این مهم بدون همکاری و هماهنگی با نمایندگان مردم قم در مجلس میسر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه قم در جهان اسلام خاطر نشان کرد: متناسب با شرایط بین‌المللی این خطه مقدس باید امکانات لازم فراهم شود و در بخش‌های فرهنگی نیز اقدامات ترویجی توسعه یابد.

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تاکید بر اهتمام مسئولان استان بر عمران و آبادانی قم گفت: نگاه خدمت‌رسانی دولت به ویژه در استان قم باید در مناطق محروم معطوف شود و محرومیت‌زدایی جزو برنامه‌های اصلی مسئولان قم باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.uavct1aw5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما