دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 8513

حضور تیم والیبال امید قم در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: حضور مربیان تنیس قم در کارگاه آموزشی، حضور دو کاراته‌کای قمی در مرحله نخست اردوی تیم ملی اعزامی به جهانی فرانسه و حضور تیم والیبال امید قم در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.
حضور تیم والیبال امید قم در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، مربیان تنیس قم در راستای افزایش دانش روز رشته ورزشی تنیس در کارگاه آموزشی آشنایی با برنامه Tennis ۱۰s شرکت می کنند.

این در شرایطی است که به منظور معرفی برنامه فدراسیون بین المللی تنیس ITF با موضوع آشنایی با نحوه کار با نونهالان زیر ۱۰ سال Tennis ۱۰s در سطح سطح کشور، کمیته آموزش فدراسیون کشورمان در نظر دارد کارگاه آموزشی مربوطه را برگزار کند.

بر اساس برنامه ریزی و اعلام این فدراسیون به هیئت های تنیس استان های سراسر کشور، کارگاه آموزشی آشنایی با برنامه Tennis ۱۰s در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه به میزبانی هیئت تنیس استان مرکزی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آن استان در شهر اراک برگزار می شود.

در حالی که هیئت تنیس استان قم در سال های اخیر با برگزاری دوره های مربیگری و داوری و همچنین دوره های تئوری و عملی ارتقای این رشته ورزشی سعی در رشد و پیشرفت دانش نیروی انسانی تنیس قم دارد، علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام به دفتر هیئت تنیس استان قم مراجعه کنند.

حضور دو کاراته‌کای قمی در مرحله نخست اردوی تیم ملی اعزامی به جهانی فرانسه
دو کاراته‌کای قمی در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته برای اعزام به پیکارهای جهانی فرانسه حضور یافتند.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان که از روز شنبه در قزوین برپا شده بود در حالی خاتمه یافت که بر اساس برنامه‌ریزی مربیان تیم ملی، بعد از انجام آخرین مرحله تمرینی در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی الغدیر قزوین، اردونشینان کاراته کشور جهت استراحتی دو روزه قزوین را به مقصد شهرهای خود ترک کردند.

در این مرحله کاراته کاها علاوه بر تمرین بدنسازی، تمرینات میدانی را نیز زیر نظر مربیان انجام دادند، ضمن اینکه قرار است مرحله دوم اردوی تیم ملی از روز شنبه در تهران پی گیری شود و تکلیف نفرات باقی مانده در اردو جهت حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه طی برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی مشخص شود.

امیر مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و محمدهادی داود آبادی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم دو نماینده کاراته قم در این اردو هستند که از بخت زیادی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان برخوردار هستند.

حضور تیم والیبال امید قم در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور
تیم والیبال امید استان قم با موفقیت در بازی های گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی والیبال قهرمانی امیدهای کشور شد.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، مسابقات مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور به میزبانی شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و با معرفی تیم های برتر و صعود کننده از گروه های مختلف به پایان رسید.

در حالی که تیم والیبال امید استان قم نیز در این مرحله از رقابت‌ها حضور داشت، والیبالیست‌های آینده دار قمی بعد از سپری کردن مقتدرانه سه بازی متوالی با امید فراوان به راهیابی به مرحله نهایی این رقابت ها، در آخرین بازی خود با تیم امید استان مرکزی دیدار کرده و با کسب برتری در این مسابقه، در نهایت این مرحله از مسابقات را نیز با کسب نتایجی بسیار خوب و مقتدرانه پشت سر گذاشتند تا راهی مرحله نهایی پیکارهای والیبال قهرمانی امید کشور شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.zavct1awpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما