دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 8514

فرش فروشی در قم طعمه حریق شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حریق در یک فرش فروشی در قم خبر داد و گفت:‌ با تلاش ماموران آتش نشانی این حریق اطفا شد.
فرش فروشی در قم طعمه حریق شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: در روز شنبه در استان قم ۱۰ مورد ایمن‌سازی اتفاق افتاد که سه مورد از این تعداد به نشت خودرو مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: از این ۱۰ مورد ایمن‌سازی، پنج مورد نیز به صید جانوران اختصاص داشته است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: یک مورد قطع آژیر و یک مورد باز کردن درب منزل نیز از عملیات‌های دیروز مأموران آتش‌نشانی بود.

وی افزود: سه مورد حریق نیز در ۲۴ ساعت گذشته در استان قم اتفاق افتاده که توسط مأموران آتش‌نشانی کنترل شده است.

جعفری ادامه داد: یک مورد از عملیات نجات روز گذشته مأموران آتش‌نشانی نیز به گیر کردن پای یکی از شهروندان در پل عابر پیاده مربوط می‌شود.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۵ عملیات در روز شنبه انجام شد که در این عملیات‌ها ۴۵ نیروی آتش‌نشانی به انجام وظیفه پرداختند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: در روز جمعه نیز نیروهای آتش‌نشانی یک مورد صید مار و یک مورد صید زنبور را انجام دادند.

وی گفت: همچنین یک مورد حریق فرش‌فروشی در خیابان شهید کیوانفر قم توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مهار شد.

جعفری اظهار داشت: حریق یک واحد تجاری و یک مورد حریق ضایعات نیز از دیگر حوادث روز جمعه در شهر قم بوده است.

وی افزود: همچنین در روز جمعه یک مورد اقدام به خودکشی در شهر قم اتفاق افتاد که با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی، مشکل بدون وقوع خسارت جانی برطرف شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در مجموع در روز جمعه نیز ۱۰ مورد عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد که در این عملیات‌ها ۳۰ نیروی آتش نشانی خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در شب‌های قدر اظهار کرد: برای این شب‌ها ۸۵ نیروی آتش‌نشان به کار گرفته شدند که در مراکز برپایی مراسم این شب‌ها مانند حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، حسینیه‌ها و تکیه‌های معروف مستقر شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.veofuqeixsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما