سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 8548

بیش از 71 هزار و 934 اظهارنامه مالیاتی دریافت شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: بیش از ۷۱ هزار و ۹۳۴ اظهارنامه از سوی مودیان تا پایان تیرماه سال جاری از طریق دفاتر پیشخوان و شبکه اینترنتی تسلیم ادارات امور مالیاتی سطح استان شده است.
بیش از 71 هزار و 934 اظهارنامه مالیاتی دریافت شد
به گزارش قم نیوز، سعید حسنی امروز با اشاره به اظهارنامه‌های مالیاتی اظهار داشت: ۳۸ هزار و ۶۴۴ اظهارنامه در بخش مشاغل، ۳ هزار و ۲۹۳ اظهارنامه در بخش اشخاص حقوقی، ۳ هزار و ۷۴۳ اظهارنامه در بخش املاک، هزار و ۳۷۵ اظهارنامه در بخش ارث و ۲۶ هزار و ۲۶۶ اظهارنامه در بخش خودرو در چهار ماهه نخست سال جاری دریافت شد که نسبت به مورد مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به استقبال مودیان مالیاتی از اجرای طرح خوداظهاری مالیاتی گفت: این امر با هماهنگی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری و مشارکت و همکاری دفاتر پیشخوان استان برای دومین سال محقق شد.

وی ادامه داد: این امر سبب شد درآمدهای مالیاتی استان در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته باشد.

حسنی به خدمات دفاتر پیشخوان اشاره کرد و افزود: خدمات این دفاتر در سال جاری در بخش‌هایی مانند تسلیم اظهارنامه، تکمیل اطلاعات هویتی، اطلاع از سوابق مالیاتی و پرداخت غیرحضوری مالیات انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت اظهارنامه الکترونیکی و تخصیص شماره اقتصادی برای فعالان اقتصادی گفت: اختصاص شماره اقتصادی برای تمام فعالان اقتصادی ضروری بوده بنابراین تمام مودیان مالیاتی باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت شماره اقتصادی جدید اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم ادامه داد: افرادی که به این امر اقدام کنند می‌توانند از مزایای خوداظهاری و توافق به عمل آمده برای صاحبان مشاغل برخوردار شوند.

وی عنوان افزود: اخذ نکردن شماره اقتصادی توسط صاحبان مشاغل سبب پذیرفته نشدن خوداظهاری و توافق مالیات عملکرد سال ۹۰ آنها می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.t97rak9n7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما