پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 85605
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر در فکر شانزدهمین پیروزی

قم نيوز : شیمیدُر قم در اندیشه کسب شانزدهمین پیروزی خود از لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور امروز یک دیدار خانگی برابر نماینده شهرکرد برگزار می‌کند.
شیمیدُر در فکر شانزدهمین پیروزی
شیمیدُر در فکر شانزدهمین پیروزی
به گزارش قم نیوز بعد از باخت هفته ششم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال که شیمیدُر قم برابر شهرداری گرگان در خانه متحمل شد، سایر بازی‌های این تیم تا پایان مرحله مقدماتی کمی آسان به نظر می‌رسند و کارشناسان معتقدند که شیمیدُر تمام این بازی‌ها را به نفع خود تمام می‌کند.

در واقع به جز تیم پالایش نفت آبادان که یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، سایر رقبای تیم شیمیدُر قم تا پایان مرحله مقدماتی این فصل تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی هستند و نماینده بسکتبال قم با توجه به بازیکنان بسیار خوب و مطرحی که در ترکیب دارد، به ظاهر قادر به شکست تمامی آنها است.

یکی از بازی‌های شیمیدُر قم با تیم‌های پائین جدول از هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد برگزار می‌شود، تیمی که در نیم‌فصل نخست در خانه خود به تیم شیمیدُر باخته و حریف آسانی به شمار می‌رود.

رعد پدافند هوایی شهرکرد از 22 بازی قبل خود 27 امتیاز در کارنامه دارد و با 5 برد و 17 باخت هم اکنون در رتبه یازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر بسکتبال ایران جای گرفته، در حالی که شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم بعد از برتری قابل توجه در در میهمانی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد و با احتساب دو بازی معوقه، تا پایان هفته بیست و دوم با کسب 35 امتیاز در رتبه ششم جدول هستند.

سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال زمان بازی‌های معوقه شیمیدُر قم با تیم‌های مس کرمان و شهرداری بندرعباس را نیز اعلام کرده و قمی‌ها باید دهه اول اسفند در میهمانی این دو تیم به میدان رفته و برای کسب چهار امتیاز دیگر تلاش کنند تا فاصله خود با تیم‌های بالانشین جدول یعنی شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان و مهرام را کمتر کنند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcdk90j.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما