يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 85646
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال؛

تیم شیمیدر قم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود

قم نيوز : هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دوشنبه برگزار می‌شود و تیم بسکتبال شیمیدر در مسابقه‌ای خارج از خانه برابر ذوب آهن به میدان می‌رود.
تیم شیمیدر قم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود
تیم شیمیدر قم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در اصفهان تیم شیمیدر قم در تلاش برای رسیدن به رده‌های بالای جدول به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود.

شیمیدر که در جدول رده بندی بازی‌های کمتری نسبت به رقبای خود انجام داده تیم ششم جدول است و تلاش می‌کند با پیروزی در اصفهان برابر تیم سرسخت ذوب آهن زمینه را برای راهیابی به جمع بالانشینان فراهم کند.

شیمیدر از ۲۱ بازی صاحب ۱۶ برد و ۵ باخت است و با ۳۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است اما تیم ذوب آهن اصفهان از ۲۳ بازی، ۹ برد و ۱۴ شکست در کارنامه دارد و با به دست آوردن ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر است.

به طور کلی وضعیت جدول لیگ برتر بسکتبال به گونه‌ای است که ۶ تیم بالای جدول خود را از دیگران جدا کرده‌اند و از رده هفتم جدول به بعد تیم‌ها شانسی برای رسیدن به ۶ تیم بالاتر ندارند و رقابتی در نیمه دوم جدول را با یکدیگر دنبال می‌کنند که ذوب آهن نیز یکی از تیم‌های این جمع است.

پیروزی تیم شیمیدر در بازی خارج از خانه در اصفهان می‌تواند سبب صعود یک پله‌ای شیمیدر در جدول شود البته شیمیدر اهداف خود را در مرحله پلی آف دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد انگیزه‌های این تیم در مرحله گروهی لیگ برتر کاهش پیدا کرده است.

در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور ۱۴ تیم با هم پیکار می‌کنند و در حال حاضر صدر جدول در اختیار شهرداری گرگان ۴۲ امتیازی و پتروشیمی بندر امام ۴۱ امتیازی است که مهم‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل به شمار می‌روند اما شیمیدر که از نظر بازیکن نیز در مضیقه قرار گرفته می‌خواهد برنامه‌های صدرنشینان را در آینده بر هم زند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciqqav.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما