شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 85804
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری اجتماع قاسمیون با حضور 5 هزار دانش‌آموز قمی

قم نيوز : دبیر اجرایی اجتماع فاسمیون از برگزاری این اجتماع با حضور بیش از پنج هزار دانش‌آموز دختر و پسر قمی در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبرداد و گفت: با برگزاری این همایش و استمرار آن به دنبال این هستیم که بتوانیم طرح قاسمیون که هدف آن تربیت نسل سلیمانی‌ها است را کلید بزنیم.
برگزاری اجتماع قاسمیون با حضور 5 هزار دانش‌آموز قمی
برگزاری اجتماع قاسمیون با حضور 5 هزار دانش‌آموز قمی
به گزارش قم نیوز نشست توجیهی اجتماع قاسمیون پیش از ظهر امروز با حضور معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان قم در شبستان حضرت زهر(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید جواد حسینی، دبیر اجرایی اجتماع قاسمیون به سخنرانی پرداخت و گفت: در تعریف شهید حاج قاسم سلیمانی ادبیات مشترکی وجود دارد که هر کسی در هر کجای عالم می‌تواند آن را بپذیرد و حاج قاسم دارای محبوبیت ویژه‌ای در ایران اسلامی و جامعه جهانی است.
وی با بیان این‌که غیر از تعاریف موجود، تعریف ویژه‌تری نیز درباره حاج قاسم مطرح است که شناسنامه، هویت و ماهیت این شهید بزرگوار را نشان می‌دهد، افزود: این تعریف ویژه همان سرباز ولایت‌بودن حاج قاسم است که روی سنگ قبر او نیز نقش بسته است.
دبیر اجرایی اجتماع قاسمیون ادامه داد: بنا به تعریف رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم تربیت‌یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) است و این یعنی حاج قاسم قابل تعمیم، تکثیر و الگوپذیری است و هر کسی همچون حاج‌قاسم در مسیر ولایت و مکتب امام قرار گیرد می‌‌تواند حاج‌قاسم باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی جاودانه و فردی الگوساز برای جامعه جهانی است.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود زمان برگزاری اجتماع قاسمیون را بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و از ساعت ۱۵:۳۰ عنوان کرد و افزود: انتظار داریم این همایش با حضور ۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر قمی که دنبال‌کننده مسیر حاج قاسم و از نسل سلیمانی‌ها هستند در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شود.
وی بیان داشت: با برگزاری این اجتماع و استمرار آن به دنبال این هستیم که بتوانیم طرح قاسمیون که هدف آن تربیت نسل سلیمانی‌ها است را کلید بزنیم و نیروهای انقلابی قوی و استوار در مکتب امام خمینی(ره) را تربیت کنیم.
در پایان این نشست توجیهی، حاضران، مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان حضرت زهرا(س) را غبارروبی کردند و مهمان سفره کریمانه بانوی کرامت بودند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceev8v.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما