يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 85825
منبع : خبرگزاری مهر

آیت‌الله اراکی: وهابیت به پایان عمر خود رسیده است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان ضمن بیان پایان عمر وهابیت و آغاز وحدت در جهان اسلام و همه طوایف، گفت: پیروزی‌های به دست آمده در عراق پیروزی جریان علی ابن ابیطالب(ع) علیه جبهه استعمار است.
وهابیت به پایان عمر خود رسیده است
وهابیت به پایان عمر خود رسیده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن اراکی شامگاه شنبه در همایش سرداران رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور اساتید حوزه علمیه قم در مدرسه امام کاظم (ع) برگزارشد، با بیان اینکه انبیا و رسل برای ایجاد حکومت خدا و توجه به فرمان خدا نازل شده‌اند، افزود: آنچه به عنوان مانع در مقابل تداوم و این حرکت بزرگ انبیا سر بر می‌آورده است، جریان‌های تزویری بود که دین تزویر را جایگزین دین حق کرده است و از ابزار کتمان، تحریف لفظی، تحریف معنوی و مصداقی استفاده می‌شد.

وی با بیان اینکه انگلیس در ایجاد دین تزویر خبیث‌ترین توطئه‌ها را برجای گذاشت، افزود: وهابیت طرحی تزویری بود که برای مقابله با دین حق به وجود آمد.

قدرت‌ها برای مقابله با حق از جنگ نرم استفاده می‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت‌های تحریفی و قدرت‌ها برای مقابله با حق از ابزار جنگ نرم استفاده می‌کنند، تصریح کرد: زمانی قدرت‌های جنگ علیه حق، دست به ابزار سخت می‌برند که در جنگ نرم ناکام بوده‌اند.

وی گفت: همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در عرصه جنگ سخت پیروز شدند، در جنگ نرم نیز با هدایت‌های مراجع عالیقدر قم و نجف به پیروزی بزرگی رسیده‌ایم.

آغاز وحدت در جهان اسلام

آیت‌الله اراکی اظهار داشت: عمر وهابیت به پایان رسیده است و خوشبختانه وهابیت دیگر فعال نیست.

وی از آغاز وحدت در جهان اسلام و همه طوایف خبر داد و افزود: پیروزی‌های به دست آمده در عراق پیروزی جریان علی ابن ابیطالب (ع) علیه جبهه استعمار است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm6n6.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما