سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 8620

زمین اختصاصی گلف احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت گلف استان قم از راه‌اندازی زمین اختصاصی این رشته در بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شهر قم خبر داد.
زمین اختصاصی گلف احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد علویون امروز اظهار داشت: رشته ورزشی گلف استعدادهای بسیار خوبی دارد اما متناسب با این همه استعداد از امکانات و فضای مناسبی برای رشد و پیشرفت بیشتر برخوردار نیست.

وی افزود: هیئت گلف استان قم برای ارتقای سطح کیفی گلف‌بازان قمی مسابقات درون استانی برگزار می‌کند تا علاوه بر سنجش سطح گلف‌بازان، استعداد‌های درخشان این رشته ورزشی جذاب را شناسایی کرده و پرورش دهد، به همین خاطر به فضای تخصصی این رشته نیاز دارد.

رییس هیئت گلف استان قم بیان کرد: هیئت گلف قم در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی اجرا کرده و همچنین تیم‌های قدرتمندی به مسابقات کشوری و منطقه‌ای اعزام کرده است و خوشبختانه با کشف استعدادهای جوان امیدواریم در آینده در سطح کشور در رده استان‌های مطرح قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین فدراسیون گلف کشورمان حمایت‌های خوبی از هیئت گلف قم صورت می‌گیرد و بر همین اساس قول مساعدی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای احداث زمین اختصاصی گلف در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر مقدس قم یعنی مجموعه حیدریان گرفته‌ایم.

علویون عنوان کرد: امیدواریم به زودی این فضای تخصصی گلف در مجموعه ورزشی شهید حیدریان احداث شده و بتوانیم از این به بعد بخشی از برنامه‌های خود در قسمت آموزش و همچنین مسابقات استانی را در این زمین برگزار کنیم.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ گلف باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: لیگ گلف در دو گروه با حضور تیم‌های مدعی مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته اول برگزار شد که خوشبختانه تیم هیئت قم در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت اما از راهیابی به لیگ برتر این رشته ورزشی بازماند.

رییس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: جوانان قمی دارای استعداد و قدرت بدنی بسیار مطلوبی در رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار گلف هستند و با برنامه‌‌ریزی‌های مدون خیلی سریع می‌توان در این رشته ورزشی قهرمان‌‌پروری کرد.

وی با بیان اینکه قم امسال حضور جدی و مقتدرانه‌ای در رقابت‌های لیگ و قهرمانی گلف کشور خواهد داشت، تاکید کرد: از مسوولان استان می‌خواهیم نسبت به استعدادهای گلف قم توجه خود را به جوانان این استان بیشتر کنند و با اهمیت بیشتر نسبت به ورزش به خصوص این رشته ورزشی نوپا، در پویایی و نشاط هر چه بیشتر جامعه سهیم باشند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdch.in6t23n-vftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما