سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 86493
منبع : خبرگزاری فارس

ترخیص 85 بیمار از مراکز درمانی قم/سیر بستری بیماران همچنان صعودی است

قم نيوز : قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از مرخص شدن 85 بیمار از بیمارستان‌های قم با بهبودی کامل خبر داد و گفت: هنوز سیر صعودی در خصوص بستری بیماران در مراکز درمانی قم ادامه دارد.
ترخیص 85 بیمار از مراکز درمانی قم/سیر بستری بیماران همچنان صعودی است
ترخیص 85 بیمار از مراکز درمانی قم/سیر بستری بیماران همچنان صعودی است
به گزارش قم نیوز علی ابرازه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنان روند بستری در بیمارستان‌های قم صعودی است و از مردم خواهش می‌کنم که بهداشت فردی را رعایت کرده و قرنطینگی خانگی را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: سیر صعودی تا زمانی ادامه می‌یابد که مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکنند و اگر خود مردم به این امر توجه داشته باشند، قطعا شاهد سیر نزولی خواهیم بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر 840 نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری شده و طی 24 ساعت گذشته نیز 85 نفر با بهودی کامل از این مراکز مرخص شده اند.

وی گفت: هیچ بیماری با مشخصه کرونا به بیمارستان شهدای نیروگاه مراجعه نکرده است، و مادران باردار و دیگران می‌توانند به راحتی از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

ابرازه یادآور شد: به منظور کاهش بار مراجعات به اورژانس‌های بیمارستانی، 13 مرکز جامع خدمات سلامت در استان قم فعال شده که 16 ساعت در شبانه روز خدمات رسانی کرده و بیماران می‌توانند به جای مراجعه به اورژانس‌های بیمارستانی به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtxeo.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما