چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 86543
منبع : خبرگزاری مهر

آموزش‌ دانش آموزان ابتدایی در قم به صورت مجازی انجام می‌شود

قم نيوز : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: آموزگاران ابتدایی در پی تعطیلات بوجود آمده به تثبیت آموزش‌های قبلی از طریق فضای مجازی و پیام رسان‌ها می‌پردازند.
آموزش‌ دانش آموزان ابتدایی در قم به صورت مجازی انجام می‌شود
آموزش‌ دانش آموزان ابتدایی در قم به صورت مجازی انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز مریم پناهنده اظهار داشت: به دنبال تعطیلات به وجود آمده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، از ابتدا آموزگاران ابتدایی فعال شدند و به تثبیت آموزش‌های قبلی از طریق فضای مجازی و پیام رسان ها و ارتباط با اولیا اقدام کردند.

وی گفت: با ادامه دار شدن تعطیلات، همکاران فرهنگی فایل‌های تدریس را در کانال‌ها قرار می‌دهند و مدیران نیز فعال بوده و زمینه ارتباطی میان همکاران فرهنگی با اولیای دانش آموزان را فراهم می‌سازند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: آموزگاران به دلیل دغدغه آموزشی خود، علاوه بر تدریس، به ارائه تکلیف به دانش آموزان می‌پردازند و حتی تکالیف را از دانش آموزان گرفته و مشکلات درسی آنها را برطرف می‌کنند.

وی گفت: در مدارس روستایی به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت از تلفن ثابت برای ارائه دروس و تکالیف استفاده می‌شود.

پناهنده با اشاره به رصد برنامه‌های آموزشی مدارس ابتدایی، افزود: معاونان آموزش ابتدایی در سطح نواحی و مناطق با مدیران مدارس در ارتباط هستند و فعالیت آموزگاران را رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: استودیویی آماده شده و تدریس‌ها با توجه به بودجه بندی مدارس انجام می‌شود و لینک آن در پرتال معاونت آموزش ابتدایی استان ارائه می‌شود که تاکنون آموزش‌های پایه اول تکمیل شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تلاش داریم ضمن اینکه به شعار «آموزش تعطیل نیست» جامع عمل بپوشانیم برای ارائه آموزش‌ها برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

وی ابراز کرد: از اولیا تقاضا داریم که برنامه‌های آموزشی را جدی بگیرند و به برنامه‌هایی که شبکه آموزش ارائه می‌دهد و همچنین برنامه‌های مکمل استان توجه لازم را داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmtdc.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما