پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 86751
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم عنوان شد؛

آغاز خط تولید ماسک های سه لایه در قم

قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم گفت:به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید ماسک‌های سه لایه در قم آغاز شد.
آغاز خط تولید ماسک های سه لایه در قم
آغاز خط تولید ماسک های سه لایه در قم
به گزارش قم نیوز سردار شاهچراغی،فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم  چهار شنبه شب در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم نیاز استان به ماسک‌های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار داد و گفت:به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم یکصد چرخ دوخت وتولید ماسک‌های بهداشتی سه لایه راه اندازی شده است.

او افزود: بخشی از تولیدات ماسک‌های بهداشتی از دو روز قبل آغاز شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم از خریداری یک دستگاه تولید ماسک به ظرفیت تولید بیش از ده هزار عدد در روز خبر داد و تاکید کرد: بخشی از ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان به جانبازان و مددکاران کمیته امداد خواهد شد.

سردار شاهچراغی افزود: بخشی از تولیدات نیز با قیمت تمام شده به فروش خواهد رسید تا نیاز مردم برطرف شود.

او همچنین از آمادگی استقرار بیمارستان سیار سپاه در قم سخن گفت و افزود: در حال حاضر تنها نیروی انسانی این بیمارستان به کمک بخش درمان استان آمده است و در صورت ضرورت این مجموعه بیمارستان با ظرفیت یکصد تخت مستقر و مشغول به کار خواهد شد.

سردار شاهچراغی از توافق سپاه پاسداران و وزارت بهداشت برای اجرای طرح ملی سلامت در مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: چهارکارگروه مراقبت، مداخلات سالم سازی محیط، بسیج ادارات و شرکت‌ها و کنترل مبادی ورودی و خروجی با استفاده از ظرفیت بسیجیان شکل گرفته و فعالیت آن‌ها آغاز شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب تشکیل یک قرارگاه مردمی را نیز برای کمک به بخش درمان قم مورد توجه قرار داد و گفت: این قرارگاه در مجتمع فرهنگی نور برپا شده و قرار است ظرفیت‌های مردمی را در اختیار مجموعه درمانی قرار دهد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgqu97.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما