شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 86784
منبع : خبرگزاری مهر

افزایش اهداکنندگان خون در قم طی بهمن‌ماه

قم نيوز : معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم با اشاره به افزایش چهار درصدی اهداکنندگان خون طی بهمن ماه در قم، افزود: طی این مدت سه هزار و ۲۴۱ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.
افزایش اهداکنندگان خون در قم طی بهمن‌ماه
افزایش اهداکنندگان خون در قم طی بهمن‌ماه
به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری اظهار داشت: تعداد مراجعه کنندگان برای اهدای خون طی بهمن ماه امسال در قم سه هزار و ۸۷۷ نفر بود در حالی که طی بهمن ماه سال گذشته سه هزار و ۹۳۹ نفر بوده و کاهش یک و ۶ دهم درصدی داشته است.

وی گفت: طی بهمن ماه امسال سه هزار و ۲۴۱ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند در حالی که این تعداد در بهمن ماه سال گذشته سه هزار و ۱۱۷ نفر بوده و افزایش چهار درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم عنوان کرد: اهدای خون نسبت به کل جمعیت در بهمن ماه امسال ۲۸ و سه دهم درصد بوده در حالی که در بهمن ماه سال گذشته ۲۷ و هفت دهم درصد بوده است.

وی گفت: تعداد اهداکنندگان مستمر طی بهمن‌ماه امسال هزار و ۹۰۱ نفر بوده در حالی که طی بهمن‌ماه سال گذشته تعداد اهداکنندگان مستمر هزار و ۸۴۱ نفر بوده است.

کبیری ابراز کرد: تعداد اهداکنندگان خانم طی این مدت ۹۵ نفر بوده در حالی که در بهمن‌ماه سال گذشته ۱۰۸ نفر بوده است.

وی گفت: چهار هزار و ۵۳۶ واحد خون طی بهمن‌ماه امسال به بیمارستان‌ها ارسال شده در حالی که طی بهمن ماه سال گذشته چهار هزار و ۳۴۸ واحد بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0mq4.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما