چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 86951
منبع : خبرگزاری تسنیم

راه‌اندازی 80 اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر سطح شهر قم

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر گفت: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند.
راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر سطح شهر قم
راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با اشاره به شستشو و ضدعفونی  معابر و اماکن عمومی اظهار داشت: شستشوی کف معابر و شستشوی فضای تا ارتفاع دو الی سه متر دو موضوع مهمی هستند که باید به آن توجه داشت.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: ماشین‌هایی که کف معابر را می‌شویند باید به سمت پایین جت شوند و ماشین‌هایی که ارتفاع دو الی سه متری را شستشو می‌کنند باید حالت اسپری داشته باشد؛ ماشین‌های ارتش و سپاه برای جت به سمت پایین مجهزتر هستند.

وی با اشاره به تعریف دو گروه کاری برای ضدعفونی و شستشوی معابر ادامه داد: شهرداری دارای 50 خودروی مکانیزه است، علاوه بر این 20 خودرو متعلق به سپاه و ده خودرو هم برای جهاد کشاورزی و آبفا هستند که کار شستشو و گندزدایی را انجام می‌دهند.

سامع با اشاره به راه‌اندازی 80 اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر ابراز کرد: 20 اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند، همچنین 60 اکیپ نیز در محلات حساس در حال فعالیت‌اند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم تأکید کرد: روز گذشته حدود 12 خودرو شهرداری را به سمت اسپری کردن مجهز کردیم، همچنین در شهر 26 جدول شوی داریم که کار شستشوی معابر را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciz3av.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما