دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 8706
علی محمدی خبرداد:

تائید نسخ بیمه‌شدگان به صورت اینترنتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، امکان تائید اینترنتی نسخ پزشکان فراهم شده است.
تائید نسخ بیمه‌شدگان به صورت اینترنتی در قم
به گزارش قم نیوز، داوود علی‌محمدی با اشاره به فعالیت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام به راه‌اندازی سیستم اینترنتی تایید نسخ پزشکی کرده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سیستم بیمه‌شدگان نیاز به مراجعه حضوری برای تائید نسخه‌های خود نداشته و از همان داروخانه با ورود به سایت تامین اجتماعی می‌توانند این کار را انجام دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: انجام تایید بیماران بستری در مراکز جراحی محدود با اعزام کارشناس ناظر دفتر اسناد پزشکی در محل به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری و ایاب و ذهاب بیمه‌شدگان از دیگر اقدامات این بخش برای تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این مدیریت ابراز داشت: این سیستم در واحدهای تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم مستقر شده و به کیفیت ارائه خدمات نظارت دارد.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی مستمر از طریق صدا و سیما، انتشار مجموعه‌های مکتوب به شکل دفترچه‌های راهنمای درمان و توزیع از طریق شعب، کانون‌ها و مراکز درمانی و انجام بازرسی‌های مستمر از دیگر اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی قم در راستای تکریم ارباب رجوع است.

وی اذعان داشت: تکریم سالمندان در مراکز تامین اجتماعی و ارائه خدمات بدون نوبت به آن ها یکی دیگر از اقداماتی است که مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم نسبت به آن توجه جدی دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.xq4a2bqmela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما