سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 8717
حیدر آبادی خبرداد:

احداث 30 هتل و هتل آپارتمان در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی قم گفت: هم اكنون 30 هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در استان قم در دست احداث است.
احداث 30 هتل و هتل آپارتمان در استان قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حیدرآبادی اظهارداشت: عملیات اجرایی این تعداد هتل با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی تسهیلات مورد نیاز برای ساخت این تعداد هتل در استان قم را ۷۶۰ میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: با ساخت و راه اندازی این تعداد هتل در استان پنج هزار تخت به ظرفیت اقامتی قم اضافه خواهد شد.

حیدرآبادی تصریح كرد: در طول دولت نهم و دهم تعداد تخت های مراكز اقامتی در استان قم به هفت هزار و ۶۸ دستگاه رسیده است كه با افزودن شدن این تخت ها به مراكز اقامتی استان علاوه بر افزایش ساعت ماندگاری مسافران و زایران در قم بخش مهمی از مشكلات در این بخش نیز مرتفع می شود.

وی میزان اشتغالزایی را با احداث این ۳۰ هتل در استان قم یك هزار و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم ذكر كرد.

وی در ادامه به در دست ساخت بودن چهار مجتمع اقامتی و پذیرایی با سرمایه گذاری ۵۳۰ میلیارد ریال و ۲۲ مجتمع تفریحی و توریستی با سرمایه گذاری ۹۷۰ میلیارد ریال در استان قم اشاره كرد و گفت: این دو بخش نیز زمینه اشتغال سه هزار و ۵۹۰ نفر را فراهم می كند.

حیدرآبادی اضافه كرد: همچنین با ساخت چهار مجتمع اقامتی و پذیرایی ۸۰۰ تخت دیگر به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

وی در پایان مجموعه تخت های اضافه شده به ظرفیت اقامتی استان را در صورت تكمیل این پروژه های عمرانی پنج هزار و ۸۰۰ تخت اعلام كرد كه با سرمایه گذاری سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از بخش خصوصی در قم ساخته می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8vbjh8ff9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما