شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 87495
منبع : خبرگزاری فارس

رشد چشمگیر ظرفیت تولید ماسک در قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: ظرفیت تولید ماسک در استان از 15 هزار ماسک در روز در حال رسیدن به 170 هزار ماسک به صورت روزانه است.
رشد چشمگیر ظرفیت تولید ماسک در قم
رشد چشمگیر ظرفیت تولید ماسک در قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری با اشاره به تامین کالاهای اساسی استان قم اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین این کالاها وجود ندارد و به دنبال این هستیم که فرآیند تامین کالاهای اساسی و ذخیره سازی این کالاها برای ماه‌های آینده در استان داشته باشیم و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام بدهیم.

وی ادامه داد: اولویت توزیع اقلام بهداشتی در استان قم با بخش درمانی و پرسنل دستگاه‌ها و قشرهای درگیر با مبارزه با کرونا بوده است، بر وضعیت توزیع این اقلام بین دستگاه‌ها و اقشار هدف، نظارت لازم صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: به دنبال توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان هستیم، این کار به صورت آزمایشی آغاز شده است و پس از گرفتن بازخوردها، این کار به صورت جدی در قم انجام می‌شود.

غضنفری ظرفیت تولید ماسک در استان قم را به رو رشد دانست و تصریح کرد: ظرفیت تولید ماسک در استان از 15 هزار ماسک در روز در حال رسیدن به 170 هزار ماسک به صورت روزانه است، در صورت وارد شدن کامل دستگاه بزرگ تولید ماسک در قم به مدار تولید با ظرفیت روزانه 100 هزار ماسک، توان تامین نیمی از نیاز روزانه استان به ماسک را خواهیم داشت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccp0q4.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما