شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 87517
منبع : خبرگزاری فارس

با تعویق المپیک آماده‌تر راهی این بازی‌ها می‌شوم

قم نيوز : ملی‌پوش المپیکی کشتی فرنگی استان قم گفت: با تمرین در خانه برای حفظ آمادگی‌ام به منظور حضور در مسابقات داخلی و برون‌مرزی سال جدید تلاش می‌کنم.
با تعویق المپیک آماده‌تر راهی این بازی‌ها می‌شوم
با تعویق المپیک آماده‌تر راهی این بازی‌ها می‌شوم
به گزارش قم نیوز علیرضا نجاتی امروز اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا رفع شود تا با شرایط بهتری تمرین کنم، این‌روزها ناچارا در خانه تمرین می‌کنم ولی برای هر تمرین با مربیان تیم ملی و همچنین مربیانم در استان قم هماهنگ هستم.

وی با بیان اینکه روزانه 2 تا 3 ساعت تمرین می‌کنم، در ادامه از حمایت‌های هیات کشتی استان قم از وی و دیگر قهرمانان کشتی قدردانی کرد و افزود: محسن وزیری رئیس هیات و مجموعه هیات کشتی خیلی خوب از ما حمایت می‌کنند و به ورزشکاران این رشته خوب می‌رسند.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2019 قزاقستان که با کسب این مدال سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را نیز به دست آورد، در ادامه راجع به تعویق یک ساله این رویداد بزرگ تصریح کرد: این فرصت خوبی است که با تمرین بیشتر و رفتن به مسابقات مختلف، با تجربه‌تر و آماده‌تر راهی این بازی‌ها ‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم زودتر شاهد پایان بیماری کرونا باشیم تا شرایط اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به تورنمنت‌های مختلف برون‌مرزی فراهم شود و روی تشک کشتی با حریفان مسابقه دهم و تجربه‌ام را برای مسابقات المپیک بیشتر کنم.

گفتنی است: علیرضا نجاتی بعد از کسب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2014، مدال برنز نوجوانان جهان در سال 2016 و مدال‌های طلا و نقره جوانان آسیا و جهان در سال 2018، شهریور ماه سال گذشته با کسب مقام سوم و مدال برنز از مسابقات جهانی 2019 در شهر نورسلطان قزاقستان به سهمیه بازی‌های المپیک 2021 توکیو دست یافت و ورزش قم را بعد از سه دهه در المپیک صاحب سهمیه کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqmn6.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما