يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 87519
منبع : خبرگزاری مهر

آسمان قم دوشنبه بارانی می‌شود

قم نيوز : کارشناس هواشناسی قم گفت: هوای استان قم روز دوشنبه قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.
آسمان قم دوشنبه بارانی می‌شود/ بارش ۳۷ میلی‌متری باران در شهر قم
آسمان قم دوشنبه بارانی می‌شود/ بارش ۳۷ میلی‌متری باران در شهر قم
به گزارش قم نیوز مرتضی صبوری اظهار کرد: آسمان قم طی امروز ابری در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق به تدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد است که این وضعیت تا شامگاه امروز ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: آسمان قم فردا یکشنبه صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم ادامه داد: سرعت وزش باد فردا یکشنبه ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا هشت درجه و حداکثر دمای هوا ۱۸ درجه پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: هوای استان قم روز دوشنبه قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

صبوری گفت: سرعت وزش باد طی روز دوشنبه ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی و حداقل دمای هوا هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه خواهد بود.

وی میزان بارش باران در شهر قم طی شب گذشته را ۳۷ میلی متر اعلام کرد و افزود: بیشترین بارندگی در وسف با ۷۸ میلی متر بوده است.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: میزان بارندگی در سنجگان ۴۰ میلی متر به همراه ۱۵ سانتی متر برف، دستجرد ۴۱ میلی متر به همراه ۱۵ سانتی متر برف و کهندان ۶۰ میلی متر به همراه ۱۲ سانتی متر برف بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhieo.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما