دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 87577
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم؛

فعالیت شبانه ٣ دستگاه سم‌پاش برای ضدعفونی فضای شهری

قم نيوز : جوادیان گفت:برای ضدعفونی فضا‌های شهری۳دستگاه سم‌پاش توربولاینر هر شب در اختیار قرار گرفت تا ضدعفونی معابر صورت گیرد.
فعالیت شبانه ٣ دستگاه سم‌پاش برای ضدعفونی فضای شهری
فعالیت شبانه ٣ دستگاه سم‌پاش برای ضدعفونی فضای شهری
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا  و تصمیمات اتخاذشده در سطح استان در راستای محدودسازی تجمعات مردم،گفت:در این راستا اقداماتی در مجموعه سازمان پارک‌ها و فضای سبز اجرایی شد که مهم‌ترین آن‌ها مدیریت فضا‌های سبز شهر بود که از قبل از آغاز سال جدید و همچنین در ایام نوروز در این خصوص اقداماتی به عمل آمد.

جوادیان بیان کرد: تا کنون مشارکت کاملی از سوی نیرو‌های سازمان با معاونت خدمات شهری در راستای ضدعفونی فضا‌های شهری صورت گرفت و سه دستگاه سم‌پاش توربولاینر هر شب در اختیار قرار گرفت تا ضدعفونی معابر صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ضدعفونی کامل عرصه‌های فضای سبز شامل نیمکت‌ها، وسایل بازی، وسایل حرکت‌درمانی، سرویس‌های بهداشتی و… گفت: پس از اعلام ممنوعیت فعالیت اصناف و تعطیلی بوستان‌ها، سازمان اقدام به تعطیلی سرویس‌های بهداشتی و محدودسازی دسترسی به بوستان‌ها، زمین‌های بازی و وسایل حرکت‌درمانی کرد.

جوادیان با بیان اینکه سازمان پارک‌ها بین ٢۵ تا ٣۵ نیروی کارگر مجهز به تجهیزات ضدعفونی دستی را مامور ضدعفونی معابر، خودپردازها، اصناف و… کرده است،بیان کرد: نیروی ویژه نگهداری فضای سبز بهشت معصومه (س) نیز در این ایام تامین شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یادآورشد: ناظرین سازمان نیز در این روز‌ها نسبت به بازدید از عرصه‌های فضای سبز و نظارت عالی اقدام می‌کنند تا مشکلی در نگهداری فضای سبز رخ ندهد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcd5k0j.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما