دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 87600
منبع : خبرگزاری مهر
معاون اداره کل انتقال خون قم:

اهدای خون در قم طی سال گذشته ۴ درصد کاهش یافت

قم نيوز : معاون فنی اداره کل انتقال خون قم گفت: طی سال گذشته ۳۹ هزار و ۲۲ نفر موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در سال ۹۷ تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۰ نفر بوده است.
اهدای خون در قم طی سال گذشته ۴ درصد کاهش یافت
اهدای خون در قم طی سال گذشته ۴ درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری اظهار داشت: طی سال گذشته ۴۷ هزار و ۱۵۷ نفر در قم برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند در حالی که این تعداد در سال ۹۷، ۵۱ هزار و ۶۹۰ نفر بوده که کاهش هشت و هفت دهم درصدی داشته است.

وی گفت: طی سال گذشته ۳۹ هزار و ۲۲ نفر در قم موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در سال ۹۷، ۴۰ هزار و ۷۵۰ نفر بود و کاهش چهار و ۲ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم تصریح کرد: تعداد اهدا کنندگان مستمر خون در قم طی سال گذشته ۲۳ هزار و ۷۰۶ نفر بوده در حالی که این تعداد در سال ۹۷، ۲۴ هزار و ۹۷۷ نفر بوده و کاهش ۶ دهم درصدی داشته است.

وی گفت: تعداد اهدا کنندگان خانم خون در سال گذشته هزار و ۴۱۸ نفر بوده است در حالی که این تعداد در سال ۹۷ هزار و ۵۶۵ نفر بوده و کاهش ۲ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کبیری عنوان کرد: طی سال گذشته تعداد ۵۲ هزار و ۶۲۷ واحد خون در قم به بیمارستان‌ها ارسال شد در حالی که این تعداد در سال ۹۷ به میزان ۵۴ هزار و ۲۴۵ واحد بوده و کاهش سه درصدی داشته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawina.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما