شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 87742
منبع : خبرگزاری تسنیم

طرح‌های جلوگیری از جاری شدن روان آب به داخل شهر قم اجرا می‌شود

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه در مسیر بیمارستان امام رضا(ع) زیرگذری که آب را به مسیر رودخانه برساند وجود ندارد، گفت: باید بودجه‌ای برای باز کردن جاده قم- اراک به مسیر قمرود تخصیص داده شود.
طرح‌های جلوگیری از جاری شدن روان آب به داخل شهر قم اجرا می‌شود
طرح‌های جلوگیری از جاری شدن روان آب به داخل شهر قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پس از بازدید از طرح‌های آبخیزداری استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سیل 25 فروردین‌ماه اظهار داشت: خوشبختانه با آمادگی نیروهای عمل‌کننده تلفات انسانی نداشتیم اما این سیل نشان داد که نیاز به انجام یک سری طرح‌های پیشگیرانه داریم که باید آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار قم با اشاره به بازدید امروز خود از طرح‌های آبخیزداری استان گفت: در این بازدید، طرح‌های پیشگیرانه در بالادست پردیسان قم در دستور کار قرارگرفته است که تأثیر به سزایی در جلوگیری از روان آب‌های معابر شهری دارد.

وی با تأکید بر توسعه طرح‌های پیشگیرانه از سوی منابع طبیعی برای سال 99 خاطرنشان کرد: این طرح‌ها اقدامات خوبی در راستای جلوگیری از وقوع سیل در استان بوده که باید توسعه پیدا کند.

سرمست با بیان اینکه در مسیر بیمارستان امام رضا(ع) زیرگذری که آب را به مسیر رودخانه برساند وجود ندارد، تأکید کرد: باید بودجه‌ای برای باز کردن جاده قم- اراک به مسیر قمرود تخصیص داده شود.

استاندار قم عنوان کرد: باید هم برنامه‌های کوتاه‌مدت برای رفع خطر و هم برنامه‌های بلندمدت برای رفع مشکلات این مسیر داشته باشیم چراکه پیش‌بینی‌های لازم برای مسیر بیمارستان امام رضا(ع) برای جلوگیری از وقوع سیل دیده نشده است

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مسیل‌های موجود در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در پروژه‌های شهر دیده شود و مسئولان حتماً این ملاحظات را با اولویت و شدت مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiqn6.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما