يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 87760
منبع : خبرگزاری تسنیم

شهرک حمل‌ و نقل قم 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ افتتاح فاز نخست این شهرک در اواخر امسال

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم از افتتاح فاز نخست شهرک حمل‌ و نقل در اواخر امسال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این شهرک شروع‌ شده و در حال حاضر ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهرک حمل‌ و نقل قم ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ افتتاح فاز نخست این شهرک در اواخر امسال
شهرک حمل‌ و نقل قم ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ افتتاح فاز نخست این شهرک در اواخر امسال
به گزارش قم نیوز محمدحسن کلهری با بیان آخرین وضعیت شهرک حمل‌ و نقل اظهار داشت: بنا به سیاست‌های استان مقرر شد پایانه بار را تحویل گمرک دهیم و شهرک حمل‌ و نقل را جایگزین آن کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم با بیان متفاوت بودن ایده پایانه بار با شهرک حمل‌ و نقل گفت: پایانه بار ایده و تفکری قدیمی بوده و مربوط به دهه 1960 است اما شهرک حمل‌ و نقل یک تفکر اصلاح‌ شده و نوین است.

وی با بیان تبعات شهرک حمل‌ و نقل و پایانه بار برای مدیریت استان ابراز کرد: شهرک حمل‌ و نقل شبیه گاراژهای قدیمی بوده اما با این تفاوت که گاراژهای قدیمی در سطح شهر پراکنده بودند اما در شهرک حمل‌ و نقل سالن شرکت‌ها در یک مجموعه متمرکز شده و حمل بار را انجام می‌دهند.

کلهری با بیان اینکه تمرکز بار در شهرک حمل‌ و نقل تمرکزی مدیریت‌ شده است اضافه کرد: این نوع تمرکز مدیریت‌ شده همراه با نظارت است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم با ارائه گزارش آخرین وضعیت شهرک حمل‌ و نقل عنوان کرد: یکی از محاسن این شهرک نبود سالن اعلام بار بوده و کل مجموعه در دست بخش خصوصی است.

وی مطرح کرد: زمین شهرک حمل‌ و نقل استان قم در قالب 32 هکتار در جاده قدیم قم- تهران واقع‌ شده است، عملیات اجرایی آن شروع‌ شده و در حال حاضر 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کلهری از افتتاح فاز نخست این شهرک در اواخر امسال خبر داد و گفت: فاز دوم شهرک نیز در سال 1400 افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه این شهرک در کنار پدافند هوایی سایت اصلی فردو قرار گرفته و با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم و امیدواریم با کمک و حمایت‌های پدافند هوایی ارتش این پروژه را هر چه زودتر به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvqn6.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما