دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 87799
منبع : خبرگزاری فارس

تخصیص 2300 تن برنج، شکر و روغن برای استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: سهم استان از سه کالای اساسی برنج، شکر و روغن دو هزار و 300 تن است که باید طی روزهای آتی وارد قم شود.
تخصیص 2300 تن برنج، شکر و روغن برای استان قم
تخصیص 2300 تن برنج، شکر و روغن برای استان قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز با اشاره به تامین کالاهای اساسی برای استان قم اظهار کرد: تامین این کالاها به خصوص برنج، شکر و روغن برای مردم استان در آستانه ماه مبارک رمضان دارای اهمیت است، سهم استان قم از سه کالای اساسی برنج، شکر و روغن، دو هزار و 300 تن است که باید طی روزهای آتی وارد استان شود.

وی ادامه داد: در خصوص اقلام پزشکی مورد نیاز استان قم، وضعیت تولیدات استان در حال رسیدن به عدد مناسبی است، هر زمانی که دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد که نیاز استان به این اقلام تامین شده است، امکان صدور مجوز برای ارسال این اقلام به سایر استان‌ها وجود دارد، اما اکنون تمام اقلام پزشکی تولید شده باید در خود استان عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: اقلامی که قیمت مصوب دارند، افزایش قیمت آن‌ها در استان قم پذیرفته نیست و باید دستگاه‌های مسوول با عاملان گران فروشی در این خصوص به صورت شدید و بازدارنده برخورد کنند، اما اقلامی که قیمت مصوب ندارند، باید فروشنده مستندات خود را ارائه بدهد.

غضنفری با اشاره تامین خرمای مورد نیاز استان قم اظهار کرد: مباشران برای تهیه و انتقال این خرما به استان در آستانه ماه مبارک رمضان مشخص شدند و این مباشران مکان‌های مشخصی را برای توزیع این خرما دارند، مشکلی در زمینه تهیه و توزیع خرمای مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در زمینه مواد پروتئینی از قبیل گوشت و مرغ، مشکلی در استان قم نداریم و ذخیره این مواد برای چند ماه آینده در استان موجود است، اما مرغداران قمی در زمینه کاهش قیمت مرغ در بازار به کمتر از قیمت مصوب، گلایه دارند و دچار مشکلاتی در زمینه تامین نهاده‌های دامی هستند، برای حل مشکلات مرغداران استان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: تولید حبوبات در استان بسیار محدود است و نیازهای استان قم در این زمینه از خارج از استان تامین می‌شود، بازرسی در زمینه گران فروشی حبوبات در استان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhaeo.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما